English

مدیرکل کمیته امداد استان تهران:

آیین شور عاطفه‌ها تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: آیین شور عاطفه‌ها تا ۱۵ مهر ماه جهت جمع آوری کمک برای دانش آموزان نیازمند ادامه دارد.

آیین شور عاطفه‌ها تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد

، سید ابوالفضل پرپنجی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در حاشیه آیین شور نیکوکاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بحث شور عاطفه ها با شعار «آینده ساز باشیم» از ۲۰ شهریور ماه شروع و تا ۱۵ مهر ماه ادامه خواهد داشت، این آیین در مصلی نماز جمعه، اماکن، میادین و در مدارس نیز از آغاز سال تحصیلی اجرا شد تا بتوانیم در شهر و استان تهران مسائل و نیازهای دانش آموزان نیازمند را مرتفع کنیم .

وی با بیان اینکه استان تهران معین ۵ استان دیگر نیز هست، افزود: تلاش شده بتوانیم کمک هایی را به این استان های معین نیز ارسال کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران عنوان کرد، خیرین نقش ارزشمند در تحقق تامین و اهدای این ملزومات به نیازمندان را داشتند، تصریح کرد: جا دارد از کمک همه خیرین، آموزش و پرورش، رسانه ها، دانش آموزان و خانواده هایشان تقدیر و تشکر کنیم.

پرپنجی با عنوان اینکه امیدواریم این همراهی تا تامین همه نیازهای دانش آموزان بی بضاعت ادامه داشته باشد، خاطرنشان کرد: مراسم شور عاطفه ها امروز در همه مدارس استان تهران برگزار گردیده است.

وی بیان کرد: پیش از آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان نیازمند برای شروعی بدون داشتن دغدغه ملزومات مورد نیاز کمک شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: ۲۲هزار دانش آموز و ۳ هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه