English

سخنگوی قوه قضائیه:

مرد هزار چهره منصب های مختلف دولتی دستگیر شد + فیلم

سخنگوی قوه قضائیه گفت: مرد هزار چهره منصب های مختلف دولتی که از مردم اخاذی می کرد دستگیر شد.

 مرد هزار چهره منصب های مختلف دولتی دستگیر شد + فیلم
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضائیه در نشست ویژه و فوق العاده ای که امروز برگزار شد، با تبریک و تسلیت شهادت رهبر جبهه مقاومت لبنان سید حسن نصرالله به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و تمامی ملت آزاده جهان،  اظهارداشت: بی شک اگر امروز سید عزیز ما در ظاهر از این دنیای فانی به منزلگاه ابدی شتافتند مطمئن هستیم شهادت ایشان روح جدیدی در مبارزات دمیده شده است.

وی با بیان اینکه راه این شهید ادامه خواهد داشت، افزود: امیدواریم شهادت این بزرگوار بتواند زمینه ای برای نابودی غده سرطانی برای همیشه باشد.

سخنگوی قوه قضائیه با تشکر از دلیرمردان کشورمان به ویژه پاسداران در سپاه مقتدر، ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح بخاطر عملیات غرور آفرین عملیات وعده صادق ۲، خاطرنشان کرد: از اینکه فرزند روح الله و رهبری در وقت خود نه با تعجیل و نه با تاخیر وارد شدند باید  دست آنها را بوسیده و به آن بوسه افتخار کرد.

وی گفت:  نیروهای نظامی و انتظامی با هر تجاوزی نسبت به کشور عزیزمان به شدت برخورد  و دشمن را پشیمان خواهند کرد.

 

بیشتر بخوانید:

ماجرای نامه جعلی به فرزین برای واریز ۱۰۰ هزار میلیارد تومان! + فیلم

 

وی با اشاره به نماز جمعه دیروز به اقامت مقام معظم رهبری، تصریح کرد: نماز جمعه روز گذشته نشان داد قدرت امنیت در سایه حمایت همه جانبه از ولایت فقیه و از ارزش ها و حفظ اخلاق و انسانیت اقتضا می کند که همه به ندای وحدت بخش که در کشور سرداده می شود گوش دهند و اجازه ندهند رژیم صهیونیست از این مرحله ذلت بار فرار کند.

جهانگیر با اشاره به جمله کلیدی رهبری که روز گذشته در خطبه نماز جمعه اعلام کردند، گفت: رژیم صهیونیستی بی ریشه، مصنوعی و نا پایدار است و این مسئله نشان می دهد ریشه داشتن، اسلام و جبهه حق پایدارو ماندنی خواهند بود.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه در آستانه سالروز عملیات طوفان الاقصی قرار داریم، خاطرنشان کرد: یک سال پیش دفاع مشروع مقاومت بعد یک سال ساعت به ساعت از عمر رژیم صهیونیستی کاسته طلیعه پیروزی نزدیک می شود، اگرچه جنایت ددمنشانه رژیم برای رسیدن به پیروزی باید هزینه پرداخت شود.

وی گفت: قوه قضائیه مبارز قطعی و دائمی برای مبارزه  فساد آغاز کرده بود و در دوره جدید با ریاست حجت الاسلام محسنی اژه ای و دستورات و پیگیری ها بحث پرداخت مبارزه با فساد رویکرد جدیدی را به دنبال داشته است.

جهانگیر با عنوان این مسیر ارزش ها را با چالش روبرو می کند که قوه قضائیه پیگیری کرده و در دستور کار قرار داده است، بیان کرد:  یکی از آثار این رفتار ها اثرات بدی است  در جامعه می گذارد،  افراد شیاد که بنام مسئولین و افراد صاحب منسب و با اتخاذ عناوین مختلف نسبت به شیادی و اخاذی از مردم اقدام  و با دادن وعده پوچ اثر مخرب در جامعه می گذارند و کاهش اعتماد عمومی دنبال دارد.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه برخورد با این افراد قاطع و اقدام به موقع در دستور کار قوه قرار گرفته است، افزود: این جلسه ویژه به همین دلیل برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه یکی از این پرونده ها، عنوان کرد: یکی از این پرونده ها مربوط به فردی است که در خواست ۱۰۰ هزار میلیارد تومان  کرده بود،  با پیگیری نامبرد شناسایی شده این فرد علاوه بر این موضوع با منتسب کردن خود به  قوه قضائیه تلاش داشته اعتماد دیگران را جلب کند و با فریب به خواسته نامشروع خود  برسد وی خود را مرتبط با مسئولین حفاظت اطلاع قوه قضائیه معرفی کرده که وی و مرتبطین با این پرونده  دستگیر شده و  در حال رسیدگی است.

جهانگیر خاطر نشان کرد: در پرونده دیگر در استان البرز فردی با جعل عناوین دولتی، قضایی، اطلاعاتی و امنیتی اقدام به  اخذ وجوهات از دیگران  کرده بود که  در یک مورد از یکی از اصحاب پرونده ۳۵ میلیارد تومان اخذ کرده بود.

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره پرونده دیگر، تصریح کرد: مورد دیگر  مربوط به پرونده ای در شهرستان ملارد  بوده که افرادی با تشکیل شبکه مجرمانه فوت جعلی برای جلوگیری از دستگیری، محاکمه و حتی زندانی تلاش می کردند با اقدامات مجرمانه زمینه آزادی این افراد را فراهم کنند که همه اعضای این باند شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: در مورد دیگر در استان تهران فردی با عنوان اینکه مشاوره رییس جمهور و مدیر کل اطلاعات یکی از استان ها بوده و اقدام به  کلاهبرداری، آدم ربایی، دلالی و کار چاق کنی در پوشش امور خیریه نموده البته سابقه جاسوسی و کلاه برداری  نیز داشته که با نزدیک شدن به افراد و با ادعای جعلی و غصب عناوین و با ادعا که استاد حوزه و دانشگاه است موفق به سوء استفاده از افراد و کلاه برداری می کند که متهم پرونده دستگیر و عوامل مرتبط با آن نیز دستگیر شدند.

جهانگیر با اشاره به پرونده دیگر، بیان کرد: افراد با تشکیل شبکه کلاهبرداری  در اصفهان تحت عناوین قضایی کلاهبرداری می کردندکه با اعمال نفوذ ۹۰۰ میلیون تومان از یک نفر کلاهبرداری کرده نامه های جعلی  تهیه می کردند که متن و امضا جعلی در اختیار مالباختگان قرار  می دادند.

وی گفت: آنها  با تاسیس موسسه عدالت گستر دادگر با بکار گیری و همراهی تعدادی و کیل و افراد عادی و بکار بردن عناوین غیر واقعی برای هریک از افراد با مانور متقلبانه تلاش به فریب افراد می کردند توانستند تعدادی را فریب و مال مردم را بربایند این افراد دستگیر و مغادیر بسیاری از اسناد جعلی شناسایی و کشف شد .

جهانگیر گفت: این افراد  ادعای نفوذ در جاهای مختلف فقط برای یک مورد موفق شدند صدها میلیون تومان و تعدادی سکه دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه