English

‌جانشین فرمانده کل انتظامی کشور:

هرگونه مخدوش کردن پلاک جرم است+ فیلم

‌جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص پلاک مخدوشی گفت: پلاک وسیله نقلیه یک شناسه است و هرگونه مخدوشی پلاک یا نداشتن آن و.. جرم است.

هرگونه مخدوش کردن پلاک جرم است+ فیلم

، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه حضور در مرکز ۱۹۷ و پاسخگویی به مردم در جمع خبرنگاران  با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت:  ۱۹۷ یکی از درگاه‌های ارتباط با مردم بوده  که به صورت حضوری و تلفنی این ارتباط برقرار می گردد با اقدامات صورت گرفته شاهد این بودیم که  بیش از ۲۰ درصد تماس ها در راستا تقدیر از پلیس گرفته شده است.

وی افزود: بیش از ۵۰ درصد امروز به پلیس پیشنهادهای مختلف در حوزه های مختلف داشته اند که این موضوع نشان از اعتماد مردم به پلیس بوده است، مواردی همچون چگونگی رفتار با خرده فروش، پیشگیری تکرار جرم متهمان و درخواست افزایش پوشش انتظامی در محلات و … را شاهد بودیم.

‌جانشین فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: مواردی از جمله عملیات‌های پلیس و تیراندازی در حین دستگیری مجرمان را داشتیم که مورد رسیدگی قرار گرفت؛ همچنین مردم پیشنهاد‌هایی درباره رسیدگی به یکسری اخبار از جمله سلاح، حضور معتادان، رفتار مجرمانه و… را با ۱۹۷ در میان گذاشتند.

وی در خصوص پلاک مخدوشی گفت: پلاک وسیله نقلیه یک شناسه است و هرگونه مخدوشی پلاک یا نداشتن آن و.. جرم است و به تمام رده‌های انتظامی ابلاغ شده که هر جا این جرم مشهود را دیدند برخورد کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه