English

سردار رادان:

نصب نرم افزار پلیس من در تمامی تلفن همراه ها اجتناب ناپذیر است

فرمانده انتظامی کشور گفت: با توجه به عمده ارائه خدمات به صورت غیر حضوری نصب نرم افزار پلیس من در تمامی تلفن های همراه اجتناب ناپذیر است.

نصب نرم افزار پلیس من در تمامی تلفن همراه ها اجتناب ناپذیر است
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور در آیین رونمایی از طرح های فاوایی، نواورانه و هوشمند نوین، اظهار داشت: تلاش شده پلیس به سمت نهضت  هوشمند حرکت کنند، از این جهت روز خوبی برای ما  است چرا که به مجموعه طرح هایی که داریم استفاده می کنیم ۱۳ طرح اضافه می شود.

وی گفت: انجام فعالیت هوشمند بر اساس سند مرکز راهبردی تهیه کرده در ابعاد سه گانه باید هوشمند شود که شامل سامانه، فرایند و همکاران و کارکنان و نیروهایی هستند که باید با استفاده از دانش و درایت از این دو بخش نخست استفاده کند.

سردار رادان بیان کرد: عدم وجود  و بهتر کار کردن در هر یک از اضلاع این مثلث روند کلی  به خوبی کار نمی کند.

فرمانده انتظامی کشور بیان کرد: اگر فقط هوشمندی و در سامانه دیده شود و به دو بخش دیگر دیده نشود در مدت زمان کم سامانه محکوم به کنار گذاشتن است.

وی با عنوان اینکه خروجی زمانی مب تواند بر خط باشد که این سه بعد در کنار هم قرار داشته باشد، تصریح کرد: ما چاره ای نداریم، اگر خواستار انجام  بر اساس سند معماری پلیس در آینده هستیم،  باید در مسیر هوشمندی و تحلیل مدیریت داده پیش برویم.

سردار رادان با اشاره به اینکه ما نیازمند این هستیم که مردم نیز آموزش بهنگام در این زمینه ببینند، عنوان کرد: باید با  زبان ساده با استفاده از هنر مردم  آموزش ببینیم که برای کارکرد با  هر کدام از سامانه به چه نحو است.

رادان

وی افزود: باید ارتباط بین ما و مردم فقط از درگاه پلیس من باشد مانند کاری که در گذرنامه زیارتی شد، در این خصوص مردم وقتی از  این خدمات اطلاع پیدا کردند یک میلیون و ۱۰۰  نفر از درگاه پلیس  من برای دریافت گذرنامه استفاده کردند.

فرمانده انتظامی خاطرنشان کرد: دو نهضت وجود دارد که یکی نهضت خدمات خوش آیند است یعنی مردم در کنار استفاده از سامانه ها از سرعت و دقت نیز رضایت داشته باشند و نهضت دیگر استفاده از دانش بنیان ها است، هرکدام از بخش ها باید از افراد نخبه استفاده کنند.

سردار رادان با توصیه ای به مردم، عنوان کرد: با توجه به اینکه بخش زیادی از خدمات پلیس به صورت غیر حضوری انجام می شود، نصب اپلیکیشن پلیس من در دستگاه  تلفن همراه اجتناب ناپذیر است.

وی با عنوان اینکه باید به سمت هوشمند سازی حرکت کنیم بیان کرد: اگر دیر به این حوزه ورود کنیم چندین سال خود را عقب رانده ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه