English

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست:

ابعاد اجتماعی نقش بسزایی در توسعه کشور دارند

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: توسعه نمی‌تواند محقق شود مگر اینکه ابعاد اجتماعی آن مدنظر قرار گیرد.

ابعاد اجتماعی نقش بسزایی در توسعه کشور دارند
به گزارش خبرگزاری موج

، شینا انصاری در مراسم تکریم و معارفه معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست اظهارکرد: معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی برای من بسیار مهم و استراتژیک است و همواره در طول سال‌های اخیر بر لزوم جلب مشارکت مردم تاکید کردم.

وی افزود: توسعه نمی‌تواند محقق شود مگر اینکه ابعاد اجتماعی آن مدنظر قرار گیرد و نگاه اجتماعی به محیط‌ زیست باید در این معاونت مدنظر قرار گیرد.

معاون رییس جمهوری با اشاره به اینکه ما نیازمند آگاهی‌بخشی به مردم در حوزه‌های مختلف محیط زیست هستیم، اظهارکرد: اقدامات قابل توجهی در سال‌های اخیر در این حوزه انجام یافته است اما باید موضوعات و برنامه‌ها به‌صورت فراگیر دنبال شود و بطن جامعه را درگیر کند.

انصاری یادآور شد: مساله آموزش محیط بانان و اقتصاد سبز نیازمند اقدامات وسیع‌تر و لازم است در حوزه‌هایی مانند اقتصاد چرخشی از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و حتی تجربیات کشورهای توسعه یافته استفاده کنیم.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه گفت: با توجه به منابع محدود مالی و اعتباری می‌توان به ظرفیت شرکت‌ها در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی توجه بیشتری کرد و در این خصوص تعامل و همکاری با سازمان‌ها و نهادها نقش کلیدی و تاثیرگذار دارد.

وی در پایان اظهارکرد: نگاه ما به مقوله مشارکت ابزاری نخواهد بود و در این زمینه از ظرفیت انجمن های مردم نهاد استفاده خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه