English

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران:

برخورد قاطع با خودروهایی که وارد خط ویژه اتوبوس می‌شوند/ نگذاریم پلاک‌های مخدوش تبدیل به یک رویه شود

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران نسبت به تعدد پلاک‌های مخدوش در سطح شهر تهران تذکر داده و نیز خواستار برخورد قاطع با رانندگانی شد که به طور خودسرانه وارد خط ویژه می‌شوند.

برخورد قاطع با خودروهایی که وارد خط ویژه اتوبوس می‌شوند/ نگذاریم پلاک‌های مخدوش تبدیل به یک رویه شود
به گزارش خبرگزاری موج

، مهدی عباسی، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا ، در جریان دویست و هفتاد و یکیمن جلسه شورا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید حسن نصرالله و سردار شهید نیلفروشان و تبریک هفته فراجا اظهار داشت: ما از منظر مأموریت‌های شهرداری صحبت می‌کنیم ولیکن مأموریت‌های شهرداری در برخی مواقع نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها است. لذا تقاضا می‌شود پلیس راهور در خصوص موضوع سد معبر خیابانی که یک دور معیوب را آغاز کرده و حاصل آن ایجاد ترافیک و بی‌نظمی و اختلال در مسائل شهری است؛ اقدامات لازم را انجام دهد. 

وی افزود: تردد وانت‌ها و به ویژه نمایشگاه‌داران که علاوه بر آنکه مغازه خود را مملو از خودرو کرده‌اند خیابان را نیز تا یک شعاع وسیع مسدود کرده‌اند؛ بر میزان ترافیک و سد معبر می‌افزاید. آن‌ها اجازه ندارند این خودروهای میلیونی و میلیاردی را که حالت تفاخر و تکاثر نیز دارند؛ به رخ کشیده و از آن ثروت افزونی کند. رستوران‌ها، مراکز تجاری و خدماتی نقاطی هستند که از پیش به عنوان هدف مشخص شده‌اند و تابلوی ایست در آنجا نه تنها برای رفع این مسئولیت است بلکه بیشتر جهت جلب مشتری کاربرد دارد.

عباسی گفت: پلیس به تنهایی نمی‌تواند این موضوع را مدیریت کند و رفع این معضل نیازمند همکاری تمام دستگاه‌هاست. حضور خودروهای بی‌شمار با چراغ‌های ال ای دی در خط ویژه تردد اتوبوس، چه ضرورتی دارد، درخواست می‌شود در خصوص ارائه مجوز به خودروها تجدید نظر شده و با آن‌هایی که به صورت خودسرانه وارد این خط می‌شوند و نیز موتور سواران برخورد قاطع شود. 

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا در ادامه اشاره‌ای هم به تعدد پلاک‌های مخدوش  کرده و بیان داشت:  اگر این امر تبدیل به یک رویه شود؛ قطعاً یک مشکل جدی پیش خواهد آمد. تمرکز بر خدمات غیر حضوری اقدامات مناسبی است اما سرعت بخشی بر آن ضروری و لازم است. بار دیگر از نیروی انتظامی که زحمات بسیاری را متحمل می‌شوند، تشکر و قدردانی می‌شود و باید ظاهر و پوشش این نیروهای خدوم ویژه و فاخر باشد تا ان‌شاءالله نتایج خوبی را در این موراد یادشده شاهد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه