English

وزیر میراث، صنایع دستی و گردشگری:

تغییر ذات یک دستگاه است برای اینکه پویایی داشته باشه باشد

صالحی امیری، وزیر میراث، صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: تغییرات در دستگاه ما کاملا تخصصی و فنی است و مبتنی بر سلایق و رویکردهای احساسی قطعاً نخواهد بود.تغییر ذات یک دستگاه است برای اینکه پویایی داشته باشه باشد.

تغییر ذات یک دستگاه است برای اینکه پویایی داشته باشه باشد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، صالحی امیری ، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در استان آذربایجان شرقی، ۳۵۰ غرفه از ۳۱ استان و ۸ غرفه از ۸ کشور همسایه شرکت داشتند که ۱۰۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند. الان هم عازم نهاوند، ملایر و همدان هستم و هر هفته روند صنایع دستی، گردشگری هر استان را دنبال می‌کنم.

وی درباره تغییرات در وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: به طور طبیعی هر دستگاهی تغییرات خواهد داشت. ما هم در استان‌ها و هم در ستاد تغییراتی داریم و تا الان هم تعدادی تغییر کردند و تعدادی هم در مسیر استعلام برای تغییرات هستند. اما این تغییرات در دستگاه ما کاملا تخصصی و فنی است و مبتنی بر سلایق و رویکردهای احساسی قطعاً نخواهد بود.تغییر ذات یک دستگاه است برای اینکه پویایی داشته باشه باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه