English

فرمانده انتظامی فراجا کشور:

۸۰ درصد نیاز تجهیزاتی پلیس در داخل کشور تولید می شود

فرمانده انتظامی فراجا کشور با اشاره به اینکه ۸۰ درصد نیاز ما در داخل کشور تولید می شود، گفت: در بخش سخت افزاری مانند تجهیزات و خودروها نیازمند تلاش های بیشتر هستیم چرا که باید صرفه اقتصادی داشته باشد.

 ۸۰ درصد نیاز تجهیزاتی پلیس در داخل کشور تولید می شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی ایپاس که امروز انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: یکی از برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای اجرای نمایشگاه ایپاس این بوده که  شرکت های داخلی بتوانند به خودکفایی  رسیده و تمامی نیازهای انتظامی و امنیتی کشور را تامین کنند.

وی با بیان اینکه بدنبال آن هستیم که از این تجهیزات و تولیدات داخلی در ماموریت های مختلف استفاده کرد و حتی به سایر کشورها صادر کنیم، گفت: یکی از اتفاقات خوبی که امسال رقم این بود که برخی مواردی که در نمایشگاه سال گذشته بیان شد، امسال به خوبی به آن پرداخته شده بود.

فرمانده انتظامی فراجا کشور با عنوان اینکه برخی تولیدات داخلی در این نمایشگاه قابل رقابت با نمونه های خارجی است، افزود: جوانان نخبه ایرانی توانستند در عرصه های مختلف تولید پیشگام باشد که در این نمایشگاه تولیدات با کیفیت بالای آنها را شاهد هستیم.

سردار رادان خاطرنشان کرد: امروز این موضوع را با افتخار اعلام می کنیم که مردم می توانند از تولیدات شرکت های دانش بنیان داخلی برای افزایش امنیت خانه و محل کار خود با کمترین قیمت استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر درصد بالایی از نیاز انتظامی کشور توسط تولیدات جوانان نخبه داخلی تامین می شود که امیدواریم این تلاش ها تداوم داشته باشد.

فرمانده انتظامی فراجا کشور با اشاره به اینکه ۸۰ درصد نیاز ما در داخل کشور تولید می شود، گفت:  در بخش سخت افزاری مانند تجهیزات و خودروها  نیازمند تلاش های بیشتر هستیم چرا که باید صرفه اقتصادی داشته باشد.

سردار رادان در خصوص ایمنی خودروها بیان کرد: من از مردم و خودروسازان دعوت میکنم از این نمایشگاه بازدید کنند تا نیازهای خود را با کمترین قیمت ها تهیه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه