English

سخنگوی آتش نشانی تهران بزرگ:

گاز کلر در تهرانپارس حادثه ساز شد

سخنگوی آتش نشانی تهران بزرگ گفت: نگهداری نامناسب از کلر خالص در یکی از ساختمان ها در تهرانپارس حادثه آفرید.

گاز کلر در تهرانپارس  حادثه ساز شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران بزرگ اظهارداشت:ساعت۱۸:۳۴ دقیقه امشب جمعه ۴ آبان ماه آتش سوزی در یک ساختمان به آدرس تهرانپارس از چهار ایستگاه به همراه گروه تخصصی حوادث شیمیایی به محل اعزام می شوند.

وی افزود: آتش نشان ها پس از ۴ دقیقه به محل رسیدند، در یک ساختمان هفت طبقه در طبقه منهای یک، کافه رستوران و در منهای دو و سه نیز استخر بوده است.

آتش سوزی

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران بزرگ عنوان کرد: در کنار ساختمان فضایی وجود داشت که آن را تبدیل به انبار و چند اتاق کرده بودند، در انبار چند بشکه کلر خالص، پودر کلر و چند لوازم دیگر بود که آتش از آنجا آغاز شد.

ملکی خاطرنشان کرد: انتشار گاز به بخش های دیگر نیز داشتیم، این حادثه یک مصدوم داشت که در کنار محل حادثه بود که در اولین دقایق توسط آتش نشان ها به برون آورده و به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

آتش سوزی

وی گفت: هفت نفر نیز در طبقه ها بودند که سلامت از ساختمان خارج شدند، با توجه به انتشار گاز ماموران مخصوص ما در حال ایمن سازی محیط هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: توصیه می شود افرادی که خواستار نگهداری از این مواد هستند در جای ایمن از آن نگهداری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه