English

رئیس مرکز جامع اطلاع رسانی برخط پلیس راهور تهران خبر داد؛

ترافیک روان و پر حجم در معابر شهر تهران

رئیس مرکز جامع اطلاع رسانی برخط پلیس راهور تهران از ترافیک روان و اما پر حجم در برخی معابر پایتخت در روز یکشنبه ششم آبان خبر داد

ترافیک روان و پر حجم در معابر شهر تهران
به گزارش خبرگزاری موج

، سرهنگ علی‌اصغر شریفی رئیس مرکز جامع اطلاع رسانی برخط پلیس راهور تهران با اشاره به وضعیت ترافیک معابر شهر تهران اعلام کرد: در بررسی دوربین های کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، ترافیک در تمامی معابر پایتخت شاهد بار ترافیک پر حجم در برخی معابر شهر تهران هستیم. 

وی در ادامه بیان داشت:در مسیر شرق به غرب بزرگراه بابایی از هنگام تا پل امام علی ، بزرگراه زین الدین از هنگام تا پل پاسداران، بزرگراه شهید سلیمانی از پل امام علی تا پل سیدخندان و بزرگراه صدر از خ دستواره تا مدرس  و خیابان دماوند از پل امام علی تا پل چوبی شاهد بار ترافیکی پر حجم و سنگین هستیم.

همچنین مسیر غرب به شرق بزرگراه همت از قبل آزادگان تا پل اشرفی، بزرگراه علامه از قبل پل آزادگان تا بلوار تعاون و بزرگراه حکیم از بعد پل باکری تا بوستان پردیسان، بزرگراه شیخ فضل الله نوری از پل آزادگان تا زیر پل ستارخان، بزرگراه لشگری از پل آزادگان تا زیر پل صنایع هوایی بار ترافیک پر حجم و سنگینی را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه می دهد در مسیر جنوب به شمال بزرگراه نواب از چراغی تا تونل توحید ، بزرگراه سعیدی از قبل بلوار یافت آباد تا دامپزشکی و بزرگراه بسیج از قبل از سه راه افسریه تا شهرک قصرفیروزه، بزرگراه امام علی از گلشن دوست تا زیر پل بابایی همچنان دارای بار ترافیکی پر حجم و سنگین می باشد. 

رئیس مرکز جامع اطلاع رسانی برخط توصیه کرد: شهروندان برای رسیدن به موقع  در محل کار خود همچنین سهولت در تردد، از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه