English

رئیس پلیس امنیت اقتصادی:

۳۰۲ پرونده در حوزه فرار مالیاتی تشکیل شده است

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: در هفت ماهه نخست سال ۳۰۲ پرونده در حوزه فرار مالیاتی تشکیل شده است.

۳۰۲ پرونده در حوزه فرار مالیاتی تشکیل شده است
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

 ، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی در حاشیه برگزاری دومین همایش ملی امنیت اقتصادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  امنیت امروز پلیس هم با مجموعه های مختلف خصوصی و به همین ترتیب با مجموعه مختلف دولتی از جمله سازمان مالیاتی و سازمان گمرک  ارتباط بسیار تنگاتنگی دارد.

وی افزود:  هدف اصلی ما ایجاد فعالیت سالم در فرآیند اقتصاد و تجارت است، در کنار فعالین اقتصادی افرادی هستند که در سبب ایجاد اخلال و مشکل می کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: یکی از بحث هایی که انجام می گیرد در  حوزه مالیاتی کشور است، ما در کنار سازمان مالیاتی جلسات بسیار  داشته و کارگروه خوبی را در سراسر کشور تشکیل داده ایم.

سردار رحیمی عنوان کرد: در هفت ماهه ابتدایی امسال ۳۰۲ پرونده در حوزه فرار مالیاتی تشکیل شده که درصد بالایی از آن کار مشترک پلیس و سازمان مالیاتی بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: بالغ بر سه و نیم همت  از افرادی که فرار مالیاتی داشتند کسب شده و این ها به خزانه دولت برگشت داده شده و ۳۰۶ متهم در این رابطه دستگیر شده اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خاطر نشان کرد: در کنار بحث فرار مالیاتی سایر جرائم اقتصادی هم وجود دارد، ماموریت اساسی ما ایجاد امنیت در فضاهای مختلف اقتصادی و تولید کسب و کار تجارت است.

 

بیشتر بخوانید:

پلیس امنیت اقتصادی برای حمایت از فعالین اقتصادی آمده است

 

سردار رحیمی گفت: در حوزه اخلال در نظام اقتصادی در هفت ماهه اول سال جاری۶۷۳  پرونده تا کنون تشکیل شده و اون وجوهی که از این پرونده ها اخذ و به خزانه برگشت  داده شده است  بالغ بر پانزده همت بوده و  متهم در این رابطه دستگیری شدند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه زمین خواری ۹۸۰  پرونده تشکیل شده که این هم باز یکی از حوزه های ماموریت پلیس است و ارزش زمین هایی که تصرف و سندسازی شده است بالغ بر پانزده همت ارزش آن است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی بیان کرد:  در حوزه پول شویی  که  یکی از حوزه های ماموریت پلیس امنیت اقتصادی است ما در هفت ماهه نخست شصت و یک پرونده تشکیل دادیم و بالغ بر پانزده همت ارزش آن بوده،  صد نفر در این راستا دستگیر و وجه به دولت بازگردانده شده است.

 سردار رحیمی در فعالیت های این پلیس  در خصوص تسهیلات غیرمجاز بانکی، خاطرنشان کرد: در این راستا نیز هشتاد و یک پرونده در هفت ماهه نخست سال تشکیل شده و ۱۲۳ متهم در این رابطه  دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در حوزه جرائم چهارده گانه اقتصادی پلیس تلاش ویژه ای را انجام داده است، گفت: بالغ بر سه هزار متهم  در هفت ماهه نخست سال  دستگیر شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه