English

چطور در اینستاگرام کامنت بیشتری بگیریم؟

دنیا دنیای شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام است! امروزه بسیاری از اتفاقات ریز و درشت را می‌توان در اینستاگرام مشاهده کرد و ساعت‌ها در آن سرگرم شد.

چطور در اینستاگرام کامنت بیشتری بگیریم؟

به گزارش خبرگزاری موج، دنیا دنیای شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام است! امروزه بسیاری از اتفاقات ریز و درشت را می‌توان در اینستاگرام مشاهده کرد و ساعت‌ها در آن سرگرم شد. اما برخی از افراد به این شبکه اجتماعی نگاه عمیق‌تری دارند و حتی کسب و کار خود را اینستاگرامی کرده‌اند! این‌گونه افراد برای بهتر دیده شدن و کسب درآمد بیشتر، به دنبال افزایش فالوور، لایک و کامنت هستند. تجربه نشان داده است زمانی که تعداد کامنت‌ها افزایش پیدا می‌کند، تعداد مشتریان نیز به مرور بیشتر می‌شود. حال به نظر شما چگونه می‌توان کامنت‌های اینستاگرام را افزایش داد؟ آیا خرید کامنت می‌تواند یک راه‌کار مناسب باشد؟

برای رسیدن به پاسخ این سوالات بهتر است در ادامه مقاله همراه ما باشید تا روش‌های گرفتن کامنت بیشتر در اینستاگرام را با هم مرور کنیم.

اینستاگرام

خب همان‌طور که گفتیم، بالا رفتن تعداد کامنت‌ها باعث افزایش فالوورها و مشتریان می‌شود. زیرا الگوریتم‌ اینستاگرام ترجیح می‌دهد که پست‌های با کامنت و لایک بالا را به مخاطبان نمایش دهد؛ در نتیجه اگر کامنت‌های یک پست بیشتر باشد، احتمال دیده شدن آن نیز بیشتر است. این موضوع آنقدر مهم است که بسیاری از صفحات اینستاگرامی به دنبال خرید کامنت نیز هستند. از جمله روش‌های افزایش تعداد کامنت‌های اینستاگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- درخواست مستقیم از مخاطبان

ساده‌ترین و بی‌دردسرترین روش برای افزایش کامنت‌های اینستاگرام، درخواست مستقیم از مخاطبان است. شما می‌توانید در استوری‌ها و پست‌های روزانه از مخاطبان خود بخواهید تا برای‌تان کامنت بگذارند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر لحن صحبت کردن و نحوه‌ی درخواست شما صمیمانه و مودبانه نباشد، نتیجه‌ی مناسبی نیز نخواهید گرفت.

علاوه بر آن، نتایج بررسی‌ها نشان داده است که درخواست‌ها و اصرارهای پی در پی برای گذاشتن کامنت می‌تواند نتیجه‌ای عکس داشته باشد و منجر به ریزش فالوور شود؛ بنابراین، سعی کنید از روش‌های دیگر مانند خرید کامنت نیز استفاده کنید.

2- برگزاری مسابقه برای گذاشتن کامنت

برگزاری کمپین‌ها و مسابقات اینستاگرامی می‌تواند بهترین گزینه برای افزایش تعداد کامنت‌ها باشد. در حقیقت، با کمک این مسابقات و جوایز ویژه‌‌ی آن می‌توان کاربران را برای گذاشتن کامنت در زیر پست‌ها تشویق کرد. به عنوان مثال، یک مسابقه برگزار کنید و از فالوورهای خود بخواهید تا برای 5 پست آخر، کامنت بگذارند. سپس بین این کاربران، یک قرعه کشی برگزار کنید و بر اساس آن جوایزی را اهدا نمایید. لازم به ذکر است که هرچه این جوایز ارزشمندتر باشد، تعداد کامنت‌ها نیز بیشتر خواهد بود.

3- تولید محتوای جذاب و منحصربفرد

کاربران اینستاگرام معمولاً به محتوای ارزشمند توجه بیشتری دارند و اگر یک عکس یا ویدئوی جالب و جذاب مشاهده کنند، حتماً آن را لایک کرده و یا کامنت می‌گذارند. بنابراین، برای تولید محتوا بهتر است به سلیقه فالوورها توجه کرده و از نظرات آن‌ها استفاده کنید. البته برخی از افراد نیز با ترفندهای نه چندان صحیح تلاش می‌کنند تا کامنت‌های بیشتری از مخاطب بگیرند. به عنوان مثال، هنگام ضبط ویدئو و یا ساخت یک عکس از غلط‌های املایی استفاده می‌کنند که همین قضیه منجر به تذکر کاربران و در نتیجه افزایش تعداد کامنت‌ها می‌شود. با این حال، این روش‌ها در بلند مدت باعث ریزش فالوور خواهد شد و پیشنهاد می‌کنیم که به فکر خرید کامنت و یا سایر روش‌ها باشید.

4- رعایت کردن اصول هشتگ‌گذاری

وجود هشتگ‌ها در اینستاگرام موجب جستجوی بهتر فیلم‌ها و عکس‌های مخاطبان می‌شود. در کسب و کارهای اینستاگرامی نیز هشتگ‌ها نقش مهمی ایفا می‌کنند؛ چراکه اگر اصول هشتگ‌گذاری به درستی رعایت شود، محتوای شما به افراد بیشتری نمایش داده می‌شود. در نتیجه تعداد فالوورها و کامنت‌ها نیز به صورت قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا می‌کند. به همین منظور بهتر است از هشتگ‌های غیر مرتبط با محتوا استفاده نکنید. همچنین، در هر پست تعداد محدودی هشتگ را به کار ببرید زیرا هشتگ‌های زیاد از نظر الگوریتم اینستاگرام چندان مناسب نیست.

اینستاگرام

5- انتشار پست در زمان‌های مناسب

اگر دقت کرده باشید، صفحات و پیج‌های بزرگ اینستاگرامی، همواره در یک ساعت مشخص از شبانه‌روز اقدام به انتشار پست می‌کنند. زیرا در این زمان‌ها، کاربران بیشتری در اینستاگرام هستند و احتمال لایک کردن و کامنت گذاشتن آن‌ها بیشتر است. البته، کسب و کارها باید بر اساس نوع مخاطب، بهترین زمان برای انتشار پست را شناسایی کنند. به‌عنوان مثال، اگر اغلب مشتریان شما خانم هستند، بهتر است محتواهای خود را در طول روز منتشر کنید. علاوه‌برآن، اگر باز هم تعداد کامنت‌ها به اندازه مناسب نبود، به سراغ خرید کامنت از سایت‌های معتبر بروید.

6- پاسخ به کامنت‌ها و تگ کردن افراد

بسیاری از کارشناسان معتقدند که هرگونه تعامل و ارتباط صمیمانه با فالوورها منجر به افزایش تعداد لایک و کامنت می‌شود. مثلاً اگر تمامی کامنت‌ها را به صورت دوستانه و حدالامکان با کمک ایموجی پاسخ دهید، تاثیر زیادی روی مخاطبان خواهد گذاشت. علاوه بر آن، تگ کردن افراد در کامنت‌ها و یا تشویق کاربران برای تگ کردن دوستان خود منجر به بالاتر رفتن تعداد کامنت‌های اینستاگرام می‌شود.

اینستاگرام

7- خرید کامنت اینستاگرام

یکی از راه‌های مطمئن برای افزایش کامنت‌ها در اینستاگرام، خرید کامنت است. شما می‌توانید برای هر پست، کامنت‌های مرتبط و یا غیر مرتبط را خریداری کرده و از این طریق اعتبار پیج خود را افزایش دهید. این کار زمانی انجام می‌شود که سایر روش‌ها را امتحان کرده و به نتیجه مطلوب نرسیده باشید. یا اینکه در یک زمان کوتاه بخواهید تعداد کامنت‌ها و لایک‌ها را بیشتر کنید.

اما نکته مهم اینجاست که خرید کامنت باید از سایت‌های معتبر و مطمئن انجام شود. این سایت‌ها کیفیت بالایی داشته و باعث بهتر دیده شدن پیج شما خواهند شد. از جمله بهترین سایت خرید کامنت و لایک اینستاگرام می‌توان به ایران فالوور اشاره کرد که در بخش بعدی بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

ایران فالوور؛ مطمئن‌ترین سایت برای خرید کامنت

اگر به دنبال قدیمی‌ترین سایت خرید کامنت و فالوور اینستاگرام هستید، ما ایران فالوور را به شما معرفی می‌کنیم! این سایت بیش از 7 سال تجربه ارائه خدمات به مشتریان را داشته و در این زمینه موفقیت‌های بسیاری کسب کرده است.

از جمله ویژگی‌های ایران فالوور باید به استفاده آسان، پشتیبانی همیشگی، امنیت بالا و قیمت عالی اشاره کرد. شما نیز می‌توانید برای خرید کامنت، فالوور و لایک اینستاگرام وارد سایت ایران فالوور شده و سفارش خود را به راحتی ثبت کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه