English

چرا باید مدیریت پیج اینستاگرام سپرد به آژانس های دیجیتال مارکتینگ

یکی از پرکاربردترین شبکه‌های اجتماعی جهان که در سال‌های اخیر طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده و میلیون‌ها کسب و کار بزرگ و کوچک اینترنتی در آن به فعالیت مجازی خود ادامه می‌دهند، اینستاگرام است.

چرا باید مدیریت پیج اینستاگرام سپرد به آژانس های دیجیتال مارکتینگ

به گزارش خبرگزاری موج، یکی از پرکاربردترین شبکه‌های اجتماعی جهان که در سال‌های اخیر طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده و میلیون‌ها کسب و کار بزرگ و کوچک اینترنتی در آن به فعالیت مجازی خود ادامه می‌دهند، اینستاگرام است. اینستاگرام ابتدا با هدف به اشتراک گذاشتن عکس، فیلم و متن طراحی شد؛ اما به مرور زمان به محیطی بسیار مناسب برای تبلیغات و بازاریابی آنلاین تبدیل گردید. کارفرمایان برای اینکه پیج اینستاگرام کسب و کار خود را به یکی از صفحات پربازدید این شبکه اجتماعی تبدیل کنند، باید مدیریت پیج اینستاگرام خود را به صورت حرفه‌ای و کاملا تخصصی توسط یک ادمین پیج اینستاگرام باتجربه و ماهر انجام دهند تا پیج را به سوی اهداف کسب و کار هدایت کنند. با توجه به اهمیت این موضوع بهتر است که مدیریت پیج اینستاگرام به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ سپرده شود. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌های پکیج مدیریت اینستاگرام در بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ صحبت کنیم.

اولین گام در مدیریت اینستاگرام چیست؟

تولید محتوای هدفمند به عنوان اولین گام در مدیریت اینستاگرام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است‌. این موضوع باید به ادمین اینستاگرام سپرده شود؛ زیرا با تولید و انتشار محتوای بی‌کیفیت توسط افراد ناشی و بی تجربه در پیج اینستاگرام، فالوورها با ریزش زیادی روبه‌رو خواهند شد. ادمین پیج اینستاگرام با انتخاب عکس‌ها و فیلم‌های زیبا و کاربرپسند و استفاده از کپشن‌های جذاب می‌تواند به افزایش تعداد مشتریان کمک کند. شناسایی مخاطب هدف در تولید محتوای جذاب توسط مدیریت اینستاگرام برای کسب و کارها نکته بسیار مهمی به شمار می‌رود‌.

ادمین برای مدیریت پیج اینستاگرام باید محتوایی باب میل مخاطبان هدف تولید کند تا آن‌ها با مشاهده پست‌های پیج به فالو کردن آن ترغیب شوند. در این میان توجه به کیفیت محتوا نیز نباید فراموش شود. وضوح، کیفیت و شفافیت تصاویر و فیلم‌ها در جذابیت یک پیج تاثیر دارد. ابزارهای ویرایشی زیادی برای تولید محتوای تصویری باکیفیت و حرفه‌ای ارائه شده است. متن محتوا باید به گونه‌ای نوشته شود که برای تمام اقشار با هر سطح از سواد قابل فهم باشد و به خوبی بتواند ویژگی محصولات یا خدمات ارائه شده در پیج را به مخاطبان معرفی کند.

تاثیر استفاده از هشتگ در مدیریت پیج اینستاگرام

هشتگ یکی از ابزارهای بسیار مفیدی است که به مدیریت پیج اینستاگرام کمک زیادی می‌کند‌. هشتگ‌ها همان عبارات و کلماتی هستند که در داخل متن یا تصاویر پست گنجانده شده‌اند. استفاده از هشتگ پرکاربرد و متناسب با کالا یا خدمات خود می‌تواند تعداد مخاطبانی را که وارد پیج می‌شوند، افزایش دهد. در واقع هشتگ‌گذاری مناسب و درست توسط ادمین پیج اینستاگرام باعث می‌شود که پست، استوری یا IGTV به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا کند‌. اکسپلور به عنوان بخشی از اینستاگرام مخصوص تبلیغات رایگان است و با ورود هر پست به این بخش دیده شدن و تعامل آن افزایش پیدا خواهد شد. هر پیجی که بتواند با استفاده از هشتگ به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا کند، با سیل عظیمی از مخاطبان و فالوورها روبه‌رو خواهد شد و از این طریق تعداد مشتریان کسب و کار افزایش می‌یابد. آژانس‌های دیجیتال مارکتینگی که در پکیج مدیریت اینستاگرام از هشتگ‌گذاری استفاده می‌کنند، باعث موفقیت پیج در بین رقبا خواهند شد.

برگزاری مسابقه برای ایجاد خلاقیت در مدیریت اینستاگرام

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند در پکیج مدیریت اینستاگرام آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ وجود داشته باشد، برگزاری مسابقه است. در واقع با برگزاری مسابقه نظر مخاطبان و فالوورهای زیادی به پیج اینستاگرام جلب خواهد شد. گرفتن هدیه و دریافت تخفیف‌های ویژه احساس بسیار خوشایندی در فالوورها ایجاد می‌کند. با بهره‌گیری از این روش تعداد فالوورها روز به روز افزایش خواهد یافت. ادمین اینستاگرام قبل از برگزاری مسابقه در پیج اینستاگرام کسب و کار حتما باید اطلاعات مورد نیاز را از طریق مشاوره با کارشناسان و متخصصان حوزه برگزاری مسابقات مجازی کسب کند و تمام تلاش خود را برای برگزاری بهترین مسابقه به کار گیرد. فالوورها به سرعت پیج‌های ارائه برگزارکننده مسابقات را به امید دریافت جایزه فالو می‌کند. با افزایش تعداد فالوورها تعداد مشتری‌ها و میزان سود نیز بیشتر خواهد شد.

استفاده از گزارشات آماری در مدیریت پیج اینستاگرام

یکی از نکات بسیار مهم و تاثیرگذار در مدیریت پیج اینستاگرام استفاده از گزارشات آماری و بررسی آن‌هاست. یک تیم ماهر و باتجربه باید آمار مربوط به صفحه اینستاگرام را آنالیز و مورد بررسی قرار دهد. مدیریت اینستاگرام با بررسی این آمار با استفاده از نرم‌افزارها به خوبی می‌تواند به نقاط ضعف یا نقاط قوت پیج پی ببرد‌ و اقدامات لازم را درجهت تقویت نقاط قوت و از بین بردن نقاط ضعف انجام دهد‌. گزارشات آماری شامل در نظر گرفتن تعداد فالوورها، تعداد لایک‌ها و تعداد کامنت‌ها است.

تعداد فالوورهایی که یک پیج را دنبال می‌کنند و برای مشاهده پست‌ها و پسندیدن آن‌ها وقت گذاشته‌اند و یا با نوشتن کامنت نظرات و انتقادات خود را از عملکرد پیج ارائه داده‌اند، بسیار بااهمیت است. هر چه تعداد فالوورها، لایک‌ها و کامنت‌ها بیشتر باشد، اعتبار پیج نیز افزایش می‌یابد. برای افزایش آمار فالوورها و بازیدهای پیج اینستاگرام باید بهترین پست و محتوا را برای معرفی کالا و خدمات خود در پکیج مدیریت اینستاگرام در نظر بگیرید. زمانی که مخاطب بداند مدیریت اینستاگرام یک پیج برای نظرات دنبال‌کنندگان اهمیت ویژه‌ای قائل می‌شوند و همواره به دنبال جلب رضایت آن‌ها هستند، با تمایل و اشتیاق بیشتری پست‌های آن پیج را دنبال می‌کنند‌.

توجه به زمان‌بندی انتشار استوری و پست در مدیریت پیج اینستا‌گرام

زمان منتشر شدن پست یا استوری در اینستاگرام نکته بسیار مهمی است که در مدیریت اینستاگرام نقش بسیار تاثیرگذاری ایفا می‌کند. بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده بیشترین زمانی که افراد برای چک کردن صفحات اینستاگرام و لایک پست‌های انتشار یافته در این شبکه اجتماعی صرف می‌کنند، بین ساعات نه الی دوازده شب است. اکثر مردم بعد از سپری کردن یک روز پرفشار و سخت کاری در اوقات استراحت خود وارد اینستاگرام می‌شوند‌ و پست‌های مربوط به پیج‌های مورد علاقه خود را لایک می‌زنند.

با توجه به اهمیت زیاد این موضوع پیج‌هایی عملکرد موفقیت‌آمیز دارند که در زمان‌بندی انتشار پست‌ها و استوری‌های خود دارای برنامه‌ریزی باشند. ادمین پیج اینستاگرام باید محتوای باکیفیت آماده شده خود را بین ساعاتی که گفته شد، در پیج انتشار دهد و با این کار آمار لایک‌ها، کامنت‌ها و فالوورهای خود را افزایش دهد. انتشار پست مربوط به معرفی کالا و خدمات یک کسب و کار در زمانی نامناسب از شبانه روز، بدون شک بازدهی و سودآوری پیج را به شدت کاهش می‌دهد. برای افزایش بازدهی پیج حتما باید مدیریت پیج اینستاگرام خود را به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ معتبر و با سابقه بسپارید تا ادمین اینستاگرام با رعایت تمام نکات پست‌ها را در زمانی بین ساعت نه تا دوازده شب در پیج آپلود کند‌.

تعیین اهداف پیج نکته‌ای مهم در مدیریت پیج اینستاگرام

یکی از اقدامات بسیار اساسی و مهم در ایجاد استراتژی‌ها و روش‌های پرقدرت مدیریت پیج اینستاگرام تعیین اهداف پیج اینستاگرام است.‌ در حقیقت برای برداشتن درست گام‌های بعدی مدیریت اینستاگرام حتما باید هدف از ایجاد یک پیج مشخص شود تا بتوان تصمیم نهایی را برای جذب مخاطبان و فالوورهای بیشتری اتخاذ نمود. اگر تعداد اهداف در یک کسب و کار کمتر باشد، ادمین اینستاگرام نیز با تمرکز بیشتری برای رسیدن به این اهداف تلاش می‌کند‌. بهترین استراتژی این است که یک هدف اصلی برای راه‌اندازی پیج اینستاگرام در نظر گرفته شود تا ادمین اینستاگرام تمام حواس خود را معطوف به رسیدن همان یک هدف کند‌‌. پس از دستیابی به هدف اصلی می‌توان به سراغ هدف‌های فرعی کسب و کار رفت.

مزایای مدیریت پیج اینستاگرام توسط آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ چیست؟

مدیریت پیج اینستاگرام کسب و کارهای مختلف می‌تواند در کنار فعالیت‌های اصلی آن‌ها به عنوان یک سوشال سینگال قدرتمند محسوب شود و با توجه به تعداد بی‌شمار مخاطبان و کاربران در شبکه اجتماعی پرطرفدار و محبوب اینستاگرام تاثیری بسیار موثر و مثبت در رشد و پیشرفت کسب و کارها داشته باشد. یکی از مهم‌ترین مزایای سپردن مدیریت اینستاگرام به آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ این است که به افزایش ارتباط و تعامل مفید با مشتریان کمک می‌کند. ادمین اینستاگرام از طریق دایرکت می‌تواند به سوال‌ها و سفارش‌های مشتریان پاسخ بدهد. اینستاگرام با ایجاد یک محیط بسیار مناسب و با جلب اعتماد مشتریان به زیاد شدن تعداد فالوورها و تبدیل آن‌ها به مشتری منجر می‌شود و این مزیت به بازدهی و سود بیشتر یک کسب و کار کمک شایانی خواهد کرد. وقتی پیج‌های اینستاگرام کسب و کارهای رقیب در مدیریت شبکه اجتماعی اینستاگرام آنالیز و بررسی می‌شود، ایده‌های جدید و زیادی به دست می‌آید که همگی آن‌ها برای توسعه و پیشرفت یک پیج لازم هستند‌.

مدیریت پیج اینستاگرام خود را به آژانس دیجیتال مارکتینگ یونیک بپسارید

اگر قصد دارید برای کسب و کار خود پیج اینستاگرام راه‌اندازی کنید و در مدت کوتاهی بازدهی کسب و کار خود را افزایش دهید، مدیریت پیج اینستاگرام‌‍تان را به آژانس دیجیتال مارکتینگ یونیک با آدرس اینترنتی https://uniquemarketing.ir/ بسپارید. آژانس دیجیتال مارکتینگ یونیک فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1398 و در حوزه بازاریابی آنلاین با هدف کسب بهترین نتایج در کوتاه‌ترین زمان ممکن آغاز کرد. یونیک مارکتینگ از ارگان‌هایی مانند وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوزهای لازم را دریافت کرده است. تیم متخصص و باتجربه این آژانس با استفاده از جدیدترین روش‌های دیجیتال مارکتینگ همواره به رشد و کسب و کارهای سنتی می‌اندیشند‌. خدمات مدیریت پیج اینستاگرام در این آژانس شامل ساخت پیج اینستاگرامی، تولید محتوای اینستاگرامی پیشرفته، انتشار محتوا در قالب پست و استوری است. با استفاده از خدمات ارائه شده در این آژانس می‌توانید گوی سبقت را از رقبای خود بربایید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه