English

هاشم علایی خبر داد:

افزایش ۱۶۶ درصدی صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در اردبیل

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحدهای تولیدی و خدماتی در سطح استان 166 درصد افزایش داشته است.

افزایش 166 درصدی صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، هاشم علایی ، مدیر کل استاندارد استان اردبیل می گوید: در 12 ماهه سال گذشته 82 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحدهای تولیدی و خدماتی مختلف صادر شده است که نسبت به برنامه عملیاتی 166 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: طی سال گذشته 190 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحدهای تولیدی و خدماتی استان صدور و تمدید شده است .

مدیر کل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: این پروانه ها در زمینه فرآورده های تولیدی مصالح ساختمانی، غذایی و کشاورزی، مکانیک، فلزشناسی، بسته بندی، سلولزی و واحد خدماتی سردخانه صادر شده است .

علایی با اشاره به این که در همین مدت تعداد 108 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری نیز تمدید شده است که افزایش 270 درصدی نسبت به برنامه عملیاتی در سال 1400را داشته است.

وی گفت: قبل از انقضای تاریخ مندرج در پروانه های استاندارد، واحدهایی که در طول اعتبار پروانه، استاندارد مربوطه را رعایت کنند، پروانه های کاربرد علامت استانداردهای آنها به مدت سه سال تمدید می شود .

مدیر کل استاندارد استان اردبیل می گوید: مردم می توانند با ارسال کد 10 رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد درج شده بر روی کالا و خدمات به شماره پیامک 10001517 ارسال نمایند و از اصالت و استاندارد کالا اطمینان حاصل کنند و در صورت مشاهده موارد غیر استاندارد می توانند مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه