English

معاون استاندار:

زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری انرژی خورشیدی در اردبیل فراهم است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت ویژه انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور و اولویت این موضوع، از فراهم بودن شرایط و زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاری انرژی خورشیدی در این استان خبر داد.

زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری انرژی خورشیدی در اردبیل فراهم است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان روز شنبه در نشست هماهنگی سرمایه‌گذاری انرژی خورشیدی اظهار کرد: با توجه به اهمیت ویژه انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور و اولویت این موضوع، شرایط و زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاری انرژی خورشیدی در استان اردبیل فراهم است.

وی افزود: در همین راستا برای تولید ۵۰۰ مگاوات برق از انرژی خورشیدی در استان اردبیل هدف‌گذاری شده است و جهت مقدمات اجرا و سرآمد شدن استان در این زمینه تلاش می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: لازم است منظومه سرمایه‌گذاری در خصوص انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر از جمله بادی، خورشیدی، زمین‌گرمایی و سی.اچ.پی تهیه و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

 

انجام حمایت‌های تسهیلاتی و رفع موانع احتمالی از مسیر سرمایه‌گذاری انرژی‌های تجدیدپذیر

میرجعفریان بیان کرد: هر سرمایه‌گذار با اهلیتی که در این حوزه‌ها اقدام کند، حمایت‌های تسهیلاتی و رفع موانع احتمالی آن انجام خواهد شد و علاوه بر سرمایه‌گذاران، بسته‌های عملیاتی این اقدام برای خانواده‌های زیرپوشش نهادهای حمایتی و عشایر نیز لحاظ شده که با مشارکت دستگاه‌های مرتبط اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسات پیگیری موضوع و رفع مشکلات احتمالی سرمایه‌گذاران به‌صورت مستمر برگزار می‌شود، خواستار اقدام با جدیت سرمایه‌گذاران و تعامل اعتمادسازی در این زمینه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه