English

رئیس قرارگاه جهاد تبیین کشور:

خون کودکان غزه دنیای استکبار و صهیونیسم را رسوا کرد

رئیس قرارگاه جهاد تبیین کشور گفت: خون کودکان شهید غزه دنیای استکبار و صهیونیسم را رسوا کرد و آن را دچار فروپاشی خواهد کرد.

خون کودکان غزه دنیای استکبار و صهیونیسم را رسوا کرد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عظیم ابراهیم‌ در تجمع بزرگ مردم اردبیل که در پیاده‌راه عالی قاپو و در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار شد، با تبیین رخدادهای تاریخی جبهه حق و باطل اظهار کرد: حضرت موسی (ع) در مقابل مثلث زر و زور و تزویر قرار داشت و فرعون و قارون و هامان با حمایت و پشتیبانی یکدیگر با حضرت موسی (ع) مقابله می‌کردند و امروز هم صهیونیسم تجلی همان مثلث زر و زور و تزویر تاریخی است.

رئیس قرارگاه جهاد تبیین کشور به نقش مخرب سرمایه‌داران صهیونیست در نظام جهانی اشاره کرد و گفت: صهیونیست‌های خون آشام امروز در غزه مرتکب جنایت می‌شوند اما ما افتخار می‌کنیم که اولین ملت و امتی هستیم که مقابل برنامه‌های این جریان خون آشام و جنایت‌های آن ایستادیم.

ابراهیم‌پور با اشاره به بیانات سال گذشته مقام معظم رهبری مبنی بر شکل‌گیری یک نظم جدید جهانی ادامه داد: یکی از شاخصه‌های نظم جدید انزوای آمریکا در نظام بین‌المللی است کما اینکه در سال‌های اخیر در تحولات منطقه عقب‌نشینی کرده است.

وی تصریح کرد: امروز آمریکا با ۵۷۶ هزار میلیارد دلار بدهی ابربدهکار اقتصادی دنیاست و دلار آمریکا در حال حذف شدن از معادلات اقتصادی است. از سوی دیگر این کشور از درون هم در حال فروپاشی است و ایالت‌های مختلف آن اعلام خودمختاری می‌کنند.

رئیس قرارگاه جهاد تبیین کشور در ادامه انتقال قدرت از اروپا و آمریکا به آسیا را شاخص دیگر نظم جدید جهانی عنوان کرد و گفت: در نظم جدید قدرت‌های بزرگ به واسطه جایگاه ایران به کشور ما نیاز خواهند داشت و نقش و جایگاه ایران ارتقا خواهد یافت.

وی جهانی شدن تفکر مقاومت را از دیگر شاخص‌های نظم جدید جهانی برشمرد و افزود: واقعیت است است که در نظم جدید جهانی آمریکا دیگر محور نیست به طوری که برژنیسکی از نظریه‌پردازان معروف آمریکایی اعتراف می‌کند که چه بخواهید و چه نخواهید دنیا وارد مرحله تاریخی شده است که تابلوهای آن را امام خمینی (ره) و آیت‌الله خامنه‌ای قبلا نصب کرده‌اند.

ابراهیم‌پور با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت آماده و مصمم‌تر از هر زمان دیگری است، گفت: قبل از سخنرانی روز جمعه سیدحسن نصرالله تمام دنیا به‌ویژه استکبار جهانی مترصد بودند ببینند که وی چه می‌گوید اما وی در سخنان خود گفت که تاکتیک و استراتژی مقاومت را نه در سخنرانی بلکه در میدان خواهید دید.

رئیس قرارگاه جهاد تبیین کشور با بیان اینکه امروز و بعد از گذشت ۴۰ روز، صهیونیست‌ها در جنگ شهری فلج شده‌اند و نمی‌توانند وارد شهر غزه شوند، خاطرنشان کرد: امروز و با وجود اینکه اسرائیل به اندازه سه بمب هسته‌ای مردم غزه را بمباران کرده اما با صبر و مقاومت مردم غزه زمین‌گیر شده است ضمن اینکه زیرساخت‌های نظامی و راداری این رژیم نابود شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تحلیل ژئوپلتیک حوادث غزه ادامه داد: یکی از سریع‌ترین و ارزان‌ترین مسیرهای جاده ابریشم از مسیر ایران به سمت ترکیه و اروپاست اما آمریکا مخالف این مسیر است و به دنبال اجرای خط و مسیر جایگزینی هستند که در راستای آن طرح صلح ابراهیم هم با برخی کشورهای منطقه امضا شد.

ابراهیم‌پور یادآورشد: یکی از مفاد ضمنی این طرح، نابودی فلسطین غزه و حماس برای برقراری امنیت جاده ابریشم است که قرار بود اول ۲۰۲۴ این جنگ شروع شود اما حماس با حمله خود پیش‌دستی کرد و با این اقدام هم کل این طرح منتفی شد و هم خیانت کشورهای عربی به فلسطین برملا شد.

وی با اشاره به شکاف بین دولت‌ها و ملت‌ها در تحولات اخیر گفت: در هفته‌های اخیر ملت‌های آمریکا، انگلیس، آلمان هلند، فرانسه ایتالیا در حمایت از مردم غزه تظاهرات کردند اما دولت‌های این کشورها حامی اسرائیل هستند.

رئیس قرارگاه جهاد تبیین کشور اظهار داشت: از سوی دیگر برخی کشورهای منطقه علیرغم شعارها و لفاظی‌ها علیه اسرائیل پشت پرده نفت و غذای مورد نیاز این رژیم را تامین می‌کنند و انتظار می‌رود ملت‌های این کشورها این سیاست نفاق‌آمیز را برملا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه