English

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل:

موافقت وزارت میراث فرهنگی با اختصاص بودجه ویژه به مجموعه تاریخی شیخ صفی‌الدین اردبیلی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: حکم حکومتی مقام معظم رهبری در مورد مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی در سفر سال ۱۳۷۹ ایشان به این استان، امتیاز ویژه برای این اثر تاریخی و فرهنگی محسوب می‌شود و در این راستا وزارتخانه متبوع با اختصاص ردیف بودجه ویژه برای این پایگاه تاریخی موافقت کرده است.

موافقت وزارت میراث فرهنگی با اختصاص بودجه ویژه به مجموعه تاریخی شیخ صفی‌الدین اردبیلی

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسن محمدی ادیب روز در آئین معرفی مدیر مجموعه تاریخی و جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی اظهار کرد: این مجموعه در حد لازم معرفی نشده است و مدیریت جدید باید برنامه‌های جدی در مورد معرفی و محتویات معنوی و فرهنگی آن داشته باشد و استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش می‌تواند موثر باشد.

وی با اشاره به اهمیت فعال بودن هیات امنا و شورای راهبری پایگاه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی، ادامه داد: جلسه هیات امنا و شورای راهبری این مجموعه باید به صورت منظم برگزار شود تا موضوعات مرتبط، در جلسات بررسی و تصویب شود و مدیر جدید پایگاه در این مورد اهتمام خواهد داشت.

وی ادامه داد: اهمیت این مجموعه بر کسی پوشیده نیست و مدیریت آن، وظیفه سنگینی است که امیدوارم در دوره فعالیت مدیر جدید شاهد اتفاقات خوبی در این پایگاه جهانی باشیم.

در پایان، فردین عینی به عنوان مدیر جدید پایگاه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی معرفی و از زحمات مهدی حیدری‌وند مدیر سابق این پایگاه تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه