English

کارشناس ترافیک :

رفتارهای مردم مشکل اصلی ترافیک اردبیل است

میرمحمدی؛کارشناس ترافیک با بیان اینکه ترافیک شهر اردبیل ناشی از مهندسی و سازه‌های معابر شهری نیست گفت: رفتارهای ترافیکی مردم مشکل اصلی ترافیک اردبیل است.

 رفتارهای مردم  مشکل اصلی ترافیک اردبیل است

، وحید میرمحمدی با اشاره به وجود بیش از ۲ هزار وانت‌بار میوه‌فروش در معابر شهری استان اردبیل اظهار کرد: وانت‌بارها بخش زیادی از فضای پارک و رفت و آمد سایر خودروها را اشغال می‌کنند و در کنار محل توقف آنها خودروهای مشتریان لاجرم برای خرید مجبور به توقف در خیابان هستند، گاه با بی‌ملاحظگی و توقف در باند دوم خیابان بدون توجه به حقوق سایر شهروندان موجب راه‌بندان و ایجاد ترافیک می‌شوند.

وی بیان کرد: وانت‌بارها و نیسان‌های پراکنده در نقاط مختلف اردبیل نه تنها سیمای شهری را جلوه‌ای نامناسب بخشیده‌اند، بلکه با توقف مورب در خیابان‌ها و معابر عمومی به یکی از معضلات مهم شهری تبدیل و باعث سلب آرامش شهروندان شده‌اند.

این کارشناس ترافیک با تقدیر از تلاش شهرداری در ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش، اضافه کرد: این ساماندهی باید خیلی سال‌ها قبل از این انجام می‌شد چرا که تبعات اجتماعی این اقدام آن موقع بسیار کمتر از الان بود.

میرمحمدی ادامه داد: امیدواریم شهرداری اردبیل با در نظر گرفتن تمامی جوانب نسبت به ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش در شهر اردبیل اقدام کرده و این مشکل را به صورت ریشه‌ای و برای همیشه برطرف کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه