English

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

حماسه ۹ دی مظهر بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و حق و باطل شناسی است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه ۹ دی مظهر بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و حق و باطل شناسی است، اگر در سالگرد این حماسه امروز باز هم حماسه‌ای را در سال ۱۴۰۲ خلق کردند این به دلیل فهم بالا، بصیرت انقلابی، دشمن شناسی، جریان شناس بودن و حق و باطل شناس بودن آنهاست.

حماسه ۹ دی  مظهر بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و حق و باطل شناسی است
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، ابراهیم عزیزی روز شنبه در آئین گرامیداشت حماسه 9 دی در جمع مردم اردبیل اظهار کرد: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس­­ شورای اسلامی گفت: حماسه ۹ دی غبارها و نقاب‌های مدعیان دروغین و مصلحت اندیشان را کنار زد و ملت فهیم ما در این روز تاریخی مدعیان دروغین، عافیت‌طلب‌ها و مصلحت‌اندیشان را خوب شناخت و کنار زد.

وی ادامه داد: مردم اردبیل در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و ارزش‌های ناب اسلام به‌ویژه فرهنگ ناب تشیع در طول تاریخ نقش بزرگی داشته و در سال ۱۳۸۸ هم یک روز قبل از نهم دی ماه پیشقراول دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی بودند.

۹

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم رشید ما در نهم دی ماه ۱۳۸۸ و قبل از آن اسیر نقاب‌ها و غبارها را خوب تشخیص دادند و برای یاری دین خدا مردانه قیام کردند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با تبیین برخی دستاوردهای نهم دی ماه اظهار کرد: اولین دستاورد این روز بزرگ و سرنوشت‌ساز افزایش اقتدار نظام اسلامی و استحکام نظام اسلامی است به طوری که ملت ما روز ۹ دی را به فرصتی برای استحکام نظام اسلامی تبدیل کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران به دنبال این بودند که بر پیکره انقلاب آسیب وارد کنند اما مردم ما در نهم دی جانی تازه به حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی بخشیدند و ثابت کردند که در مقابل هر توطئه‌ای که بخواهد بر استحکام انقلاب اسلامی خدشه‌ای وارد کند، وارد میدان می‌شوند.

این کارشناس مسائل سیاسی کنار رفتن نقاب‌ها و غبارها را دومین دستاورد ۹ دی ذکر کرد و گفت: ملت فهیم ما در این روز تاریخی مدعیان دروغین، عافیت‌طلب‌ها و مصلحت‌اندیشان را خوب شناخت و کنار زد، در صف عافیت‌طلبان مصلحت‌اندیشان قرار نگرفت و شعارهای مدعیان دروغین را پس زد.

عزیزی در تبیین سومین دستاورد ۹ دی اظهار کرد: عده‌ای مدت‌ها شعار می‌دادند که رفراندوم برگزار کنید ، حماسه نهم دی یک رفراندم ملی قابل توجه برای کسانی بود که می‌خواستند مانع تداوم ارزش‌های انقلاب شوند و نشان داد که مردم مدافع اسلام، نظام اسلامی و جایگاه ولی فقیه، ولایت فقیه و رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی هستند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی را از دیگر دستاوردهای ۹ دی برشمرد و افزود: نظام اسلامی از اولین روزهای پیروزی هم مورد مشروعیت، مقبولیت و محبوبیت همه دلدادگان مکتب ناب نبوی، علوی و فاطمی بود، اما در ۹ دی زمینه ارتقای مقبولیت و مشروعیت نظام اسلامی فراهم شد ، از سوی دیگر جریان فتنه در همین روز مشروعیت، مقبولیت و هر آنچه دنبال آن بود را از دست داد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در سایه ۹ دی اقتدار و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی را به همه جهانیان ثابت کردیم، گفت: بزرگترین قدرت بازدارندگی و بزرگترین سرمایه اجتماعی ما ملت ما هست اگر چه ما توانایی تولید انواع سلاح و تجهیزات و هر آنچه در مخیله دشمن نمی‌گنجد را داریم، اما در طول چهار دهه ثابت کردیم قدرت بازدارندگی مردم ما هستند.

وی با بیان اینکه این حرکت تاریخ‌ساز عمق ارتباط مردم و رهبری را به نمایش گذاشت، اظهار کرد: علاوه بر این در سایه ۹ دی ماه، امکان شناخت جریان‌های واداده و دلداده به مکتب غرب و بیگانگان برای توده‌های مردم فراهم شد، حتی در سایه ۹ دی الگوهای جدیدی را برای دوستی و دشمنی به همه معرفی کردیم.

عزیزی خاطرنشان کرد: غربی‌ها برآوردهای غلطی در طول سال‌ها داشتند و ظرفیت‌هایی را برای خنثی کردن حرکت بزرگ ملت ایران فراهم کرده بودند ولی ۹ دی نشان داد این برآوردها غلط است و ۹ دی نمایش فروغ همه‌جانبه ملت ایران شد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تقویت خودباوری و مقابله با تردیدافکنی را از دیگر دستاوردهای حماسه نهم دی برشمرد و گفت: در سایه ۹ دی حرکت پیچیده نظام سلطه و سرویس‌های جاسوسی خنثی شد و ناکارآمدی نظریه‌های غربی ثابت شد و نشان داده شد که این نسخه ها حداقل برای ملت ایران هیچ جایگاهی ندارد.

وی با بیان اینکه ما روی اصول انقلاب ایستاده‌ایم، تصریح کرد: دنیا بداند ملت بزرگ ما، درس گرفتگان مکتب عاشورا و دلدادگان مکتب فاطمه زهرا (س) روی اصول انقلاب ایستاده‌اند و از این اصول و آرمان انقلاب و دستاوردهای آن ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهند کرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش، پشیمان‌سازی از گذشته پرافتخار، آشفته‌سازی حال و ناامیدسازی آینده را را سه راهبرد دشمن در مقابله با ملت ایران عنوان کرد و گفت: امروز ملت ایران این پیام را به نظام سلطه داد که ما شما را از راهبرد پشیمان‌سازی ملت ایران از گذشته خود پشیمان خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم راهبردهای شما نه در جغرافیای ایران اسلامی، نه در جهان اسلام و نه در جبهه مقاومت محقق شود و شما از این همه خباثت، دشمنی کینه‌توزی، قتل و غارت پشیمان خواهید شد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت ایران با حماسه ۱۴۰۲ ثابت کردند هرگز از این راه پرافتخار خود پشیمان نخواهند شد و تجدید عهد و میثاق با رهبری رهبر فرزانه انقلاب را وظیفه دینی، انقلابی و اعتقادی خود می‌دانند و این این پیام ۹ دی سال ۱۴۰۲ است.

عزیزی گفت: به دشمنان ملت ایران از زبان مردم اردبیل اعلام می‌کنیم اگر چنانچه به امنیت ملت ایران ذره‌ای خدشه وارد کنید همه دنیا را برای شما نا امن می‌کنیم و اگر به دنبال سلب آرامش ما باشید همه دنیا را برای شما ناامن می‌کنیم و قبل از هر اقدامی باید سفارش تابوت‌های خود را بدهید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه