English

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیله‌سوار مغان:

حماسه ۹ دی دیگری در انتخابات پیش‌رو رقم خواهد خورد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیله‌سوار مغان گفت: ملت ایران با حضور پرشور و گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال، با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری حماسه ۹ دی دیگری خلق خواهند کرد.

 حماسه ۹ دی دیگری  در انتخابات پیش‌رو رقم خواهد خورد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، حجت‌الاسلام محمود فاضلی‌نیا روز شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در بیله‌سوار اظهار کرد: اگر امروز شاهد حماسه پرشور مردم در مراسم حماسه ۹ دی در جای‌جای کشور هستیم از آثار بصیرت مردم است، مردم در ۱۱ اسفند با حضور پررنگ خود آثار جهاد تبیین و آگاهی و بصیرت خود را به نمایش گذاشته و یک بار دیگر دشمنان نظام را سرخورده و ناامید خواهند کرد.

وی با اشاره به فتنه‌های متعدد دشمنان برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: هر زمانی جبهه انقلاب و بسیج پای کار آمده فتنه آمریکا و رژیم صهیونیستی متوقف شده و دشمنان ناکام مانده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیله‌سوار افزود: اهالی بیله‌سوار سند بزرگی در زمینه دفاع از انقلاب و دفاع مقدس داشته و با حضور پرشور خود در انتخابات آینده ایران اسلامی را تضمین و اقتدار ملی و انسجام اسلامی را مستحکم‌تر و عرصه را بر دشمنان تنگ خواهند کرد.

حجت‌الاسلام فاضلی‌نیا گفت: اهداف فتنه سال ۸۸ باید برای جوانان و دانش‌آموزان بیان شود و تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری و راهبردهای تحقق حماسه ۹ دی نصب‌العین قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه