English

استاندار اردبیل خبر داد:

کسب رتبه نخست استان اردبیل در میزان رشد بخش دانش‌بنیان کشور

استاندار اردبیل از کسب رتبه نخست این استان در میزان رشد بخش دانش‌بنیان در بین استان‌های کشور خبر داد و گفت: شهرک دانش‌بنیان در حال آماده‌سازی است که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد و در این شهرک ۵۰ کارخانه دانش‌بنیان مستقر خواهد شد.

کسب رتبه نخست استان اردبیل در میزان رشد بخش دانش‌بنیان کشور
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، سیدحامد عاملی  اظهار کرد: وزارت کشور هر سال ارزیابی خود را از رشد بخش دانش‌بنیان در استان‌های کشور را اعلام می‌کند که در ارزیابی امسال این وزارتخانه استان اردبیل با رشد ۲۲ پله‌ای، رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: البته بسیاری از استان‌ها جلوتر از ما کار کردند و شرایط بهتری از اردبیل دارند ولی سرعت رشد این بخش در استان اردبیل امسال در سطح کشور بسیار خوب بوده است.

استاندار اردبیل اضافه کرد: شهرک دانش‌بنیان در حال آماده‌سازی است که ظرف روزهای آینده بهره‌برداری می‌شود و قرار است در این شهرک ۵۰ کارخانه دانش‌بنیان مستقر شود.

عاملی همچنین با تاکید بر لزوم تکمیل زنجیره‌های اثرگذار در تولید ثروت اظهار کرد: امسال با هزینه‌کرد ۶۰ هزار میلیارد ریال پایاب خدا آفرین به نتیجه می‌رسد که نقش مهمی در افزایش تولید محصولات کشاورزی و ارتقای امنیت غذایی در کشور خواهد داشت.

وی همچنین از افزایش ۶۰ هکتاری گلخانه‌های استان خبر داد و گفت: از باغ مدرنی که برنامه‌ریزی شده است تاکنون۱۵۰ هکتار آماده شده و امسال هم ۴۵۰ هکتار دیگر آماده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه