English

در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراهش در سانحه سقوط بالگرد؛

منتخبان مجلس استان اردبیل شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه را تسلیت گفتند

منتخبان دوره دوازدهم حوزه های انتخابیه پنجگانه استان اردبیل با صدور پیامهای جداگانه، شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفتند.

منتخبان مجلس استان اردبیل شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه را تسلیت گفتند
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، صدیف بدری، احد بیوته و علی نیکزاد منتخبان مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین، محمد خوش سیما  منتخب حوزه انتخابیه گرمی و انگوت، وحید کنعانی منتخب حوزه انتخابیه خلخال و کوثر، بابک رضازاده منتخب حوزه انتخابیه مشگین شهر و ابراهیم فهیمی منتخب حوزه انتخابیه شهرستان پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز شهادت خادمان ملت را به ملت شهیدپرور ایران اسلامی، مقام معظم رهبری و خانواده شهیدان این سانحه تسلیت گفتند.

در متن پیام علی نیکزاد منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین آمده است: 

«شهادت رئیس‌جمهور خدمتگزار و مردمی و همراهان ایشان در حادثه بالگرد، ایران اسلامی را عزادار کرد.

آیت‌الله رئیسی با خدمات ماندگار و تلاش بی‌وقفه در راه خدمت به نظام و انقلاب در قبال سوگندی که یادکرده بود وفادارانه عمل کرد و در شب ولادت امام مهربانی‌ها حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

همچنین شهادت امام جمعه محبوب و مردمی تبریز آیت‌الله آل‌هاشم، وزیر محترم امور خارجه آقای دکتر عبداللهیان و استاندار ساعی آذربایجان شرقی و سایر همراهان بر غم ملت قهرمان و ولایتمدار ایران افزود. 

این حادثه‌ تلخ و ناگوار را به محضر مقام معظم رهبری، مردم بزرگ ایران اسلامی، هیات دولت و خانواده محترم شهدا و کلیه بازماندگان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند بزرگ برای درگذشتگان این حادثه ناگوار علو درجات آرزومندم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه