English

معاون دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل:

برخورد با تعاونی‌های متخلف ادارات سخت‌‌تر می‌شود

معاون دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل گفت: تعاونی هر نهاد و سازمانی که با سوء استفاده از اعتبار دستگاه متبوع، مبادرت به تضییع حقوق مردم و اخلال در امنیت روانی بکند، تحت تعقیب قرار می‌گیرد.

برخورد با تعاونی‌های متخلف ادارات سخت‌‌تر می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، مرتضی طاهری‌فرد اظهار کرد: در چند روز گذشته، عملیات شناسایی و دستگیری چندین متهم و سرکردگان اصلی جعل و کلاهبرداری در پوشش مشاوران املاک و پلمب دفاتر بنگاه‌های املاک غیرقانونی که با کشف حجم گسترده‌ای از قراردادهای جعلی و انواع مهر تعاونی‌ها و اوراق دولتی همراه بود در دستور کار قرار گرفت.

وی از ورود عملیات به گام جدید خبر داد و افزود: در گام بعدی با دفاتر اسناد رسمی متخلف و تعاونی‌های مسکن اداراتی که مرتکب جرم و موجب گرفتاری افراد زیادی شده‌اند برخورد می‌شود.

معاون دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل تصریح کرد: برابر دستور دادستان مرکز استان، کلیه دفاتر مشاورین املاک غیرمجاز پلمب می‌شود اما بخاطر دامنه‌دار بودن جرائم ارتکابی توسط آنان و وجود گزارشاتی از هم‌دستی برخی دفاتر اسناد رسمی و تعاونی‌های مسکن ادارات، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفته است.

طاهری فرد با اشاره به برخورد سخت با تعاونی‌های متخلف گفت: برخورد با تعاونی‌های متخلف ادارات شدیدتر از مشاوران املاک متقلب خواهد بود.

وی افزود: تعاونی هر نهاد و سازمانی که با سوء استفاده از اعتبار دستگاه متبوع، مبادرت به تضییع حقوق مردم، ایجاد نارضایتی و بدبینی و اخلال در امنیت روانی کرده و موجبات اختلاف و گرفتاری مردم را فراهم نموده باشد، تحت تعقیب قرار می‌گیرد و با اعضای هیئت‌مدیره تعاونی‌های متخلف ادارات درهر جایگاه و سمتی که باشند بدون اغماض و مماشات برخوردی عبرت‌آموز انجام می‌گیرد.
گفتنی است، از مدتها قبل و طی اقداماتی متقلبانه قراردادهای جعلی زیادی در اردبیل به فروش رفته است. تعدادی از قراردادهای واگذاری زمین به‌نام تعاونی‌های واهی یامنحل شده بوده و درخصوص تعدادی نیز عملا زمینی وجود خارجی نداشته است.
فروش یک زمین به نفرات متعدد نیز ازجمله اقدامات مشاوران متخلف املاک با همدستی و همکاری برخی دفاتر اسناد یا تعاونی‌های مسکن بوده است.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه