English

رئیس پلیس راه استان اردبیل:

حادثه رانندگی در جاده اردبیل - نمین ۲ کشته برجا گذاشت

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: تصادف خودرو سواری ساینا با کامیون باری در بزرگراه اردبیل - نمین باعث کشته شدن ۲ نفر شد.

حادثه رانندگی در جاده اردبیل - نمین ۲ کشته برجا گذاشت
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، سرهنگ وحید علیپور افزود: ساعت ۲۰:۳۱ شب گذشته حادثه برخورد شدید خودروی سواری ساینا با کامیون باری در کیلومتر پنج جاده اردبیل - نمین (محدوده روستای گیلانده) منجر به کشته شدن ۲ نفر شد.

وی گفت: در این حادثه خودرو سواری ساینا با حرکت در خلاف جهت بزرگراه اردبیل - نمین برخورد شدیدی با کامیون باری که از روبرو می‌آمد، داشت به طوری که راننده و سرنشین خودروی سواری ساینا که حدود ۵۰ سال سن داشتند در دم جان باختند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل اضافه کرد: با حضور پلیس راه و عوامل امدادی اجساد جان‌باختگان این حادثه رهاسازی و تحویل مراجع مرتبط شدند و علت حرکت خودروی ساینا در خلاف جهت بزرگراه در دست بررسی است.

سرهنگ علیپور به رانندگان و مسافران توصیه کرد: ضمن پایبندی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، هنگام خستگی و خواب‌آلودگی از رانندگی خودداری و با آمادگی کامل رانندگی کرده و هر۲ ساعت، حداقل ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

وی همچنین از رانندگان خواست، با توجه به بالا بودن میزان تردد در راه‌های ارتباطی استان، حتما با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از ترمزهای ناگهانی، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ خودداری و فاصله طولی خودرو خود با وسیله نقلیه جلو را حفظ و جانب احتیاط را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه تمام سرنشینان خودرو اعم از ردیف جلو و عقب در طول سفر ملزم به بستن کمربند ایمنی هستند، اضافه کرد: امیدواریم با همکاری رانندگان و مردم و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی آنها استان اردبیل همواره در کاهش تصادفات منجر به فوت یکی از استان‌های برتر کشور شود.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با اشاره به آمادگی کامل نیروهای پلیس راه برای خدمات‌رسانی به مردم و مسافران، ادامه داد: خط قرمز پلیس تخلفات حادثه‌ساز است و با رانندگان متخلف مماشات نخواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه