English

به همت دولت سیزدهم؛

تحول در شرکت تجارت دوخت برتر سبلان جاری است

شرکت تجارت دوخت برتر سبلان که در سال هایی قبل با رکود نسبی مواجه بود با تلاش پرسنل و کارکنان آن و حمایت دولت سیزدهم به چرخه تولید باز گشته و متحول شده است.

تحول در شرکت تجارت دوخت برتر سبلان جاری است
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، مدیر عامل شرکت تجارت دوخت برتر سبلان در جریان بازدید خبرنگاران از این مجموعه تولیدی با اشاره به اینکه مهمترین سرمایه یک مجموعه نیروی انسانی آن است، گفت: شرکت تجارت دوخت برتر سبلان با به‌‌کارگیری 950 نفر نیرو که 75 درصد آنها در بخش تولید و انبار مشغول بکارند سعی کرده نقشی در حل مشکل اشتغال در استان داشته باشد.

به گفته اکبر خدامی  با   اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و نحوه ارزیابی عملکرد پرسنل، از ماه آینده تمدید قراردادها بر اساس راندمان کاری خواهد بود ضمن اینکه حقوق پرسنل فنی به عنوان بازوی  اصلی و محرک سازمان افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: به منظور ایجاد روحیه تلاش و همدلی  تیم های ورزشی  این  مجموعه در مسابقات مختلف حضور پیدا می‌کنند  که این حضور در  مسابقات فوتسال استان منجر به کسب جام اخلاق در استان شده است.  علاوه بر آن اجاره سالن های ورزشی برای آقایان انجام شده و در صدد هستیم برای خانم ها نیز در سالن ورزشی اجاره شود.

1

خدامی خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی و عقد قرارداد با بانک تجارت برای دریافت تسهیلات از اقدامات دیگری است که در راستای بهبود شرایط پرسنل انجام شده است.

وی از تصویب چارت سازمانی و بروزرسانی نرم افزارها و استفاده از نیروهای متخصص در تصمیم سازی ها برای بالا بردن راندمان تولید خبر داد و افزود: مهمترین رویکرد این شرکت توسعه پایدار است و معتقدیم در کنار آن باید دوست دار محیط زیست باشیم و در این راستا سعی شده پارامترها در سطح استاندارد قرار گیرد.

خدامی بیان کرد: ازجمله بخش های این کارخانه سالن حلاجی و ریسندگی بر پایه استفاده از پنبه است که برحسب کیفیت پنبه مورد نیاز از داخل یا خارج کشور تامین می شود. همچنین تولید نخ، چله پیچی ، رنگرزی و عملیات بافندگی پارچه های جین و پیراهنی و سالن دوخت از دیگر سالن های این کارخانه است. گرد بافی، کشو بافی، خط رنگرزی و چاپ  هر کدام از زیر مجموعه های این بخش هاست که به صورت مستمر و با کیفیت بالا  انجام می شود.

2

مدیر عامل شرکت تجارت دوخت برتر سبلان خاطرنشان کرد: تملیک این شرکت با ظرفیت ریسندگی 11 تن  توسط بانک تجارت با پرداخت 203 میلیارد ریال بابت مطالبات معوق پرسنل و بدهی به سازمان تامین اجتماعی  انجام شده که هنوز  به راندمان مطلوب  تولید نرسیده  است.

وی ادامه داد: بانک بودجه بالایی برای اورهال  کارخانه در نظر گرفته که اگر این هزینه به درستی انجام شود رونق مجددی به کارخانه خواهد بخشید و جایگاه خود را در صنعت کشور پیدا خواهد کرد.

خدامی تصریح کرد: در قسمت پوشاک جهش  خوبی اتفاق افتاده که بالای 76 هزار و 500 واحد بوده  که با توجه به پرداخت حقوق  بر اساس راندمان کاری  به این هدف دست یافته ایم. همچنین خط جدید تولید برای دوخت و تولید لباس نوزاد نیز طراحی شده است. 

وی گفت: بخاطر  قطع برق فشار زیادی بر صنعت  تحمیل می شود که در قالب اورهال قرار است  با خرید ژنراتور این مشکل رفع شود.

خدامی تصریح کرد: پساب ای این مجموعه تولیدی  از لحاظ استانداردهای زیست محیطی هیچ مشکلی ندارد  انتظار می رود به گزارش های غیر علمی و غیر کارشناسی در این مورد استناد نشود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه