English

امام جمعه اردبیل:

صندوق رای فرصت انتخاب برای کسانی که از نحوه اجرائیات در کشور گله‌مندند

نماینده ولی فقیه در اردبیل گفت:  هر کسی که به نوعی  از نحوه اجرائیات در کشور گلایه دارد الان فرصت مغتنمی است که با انتخاب خود نوع مدیریت را تعیین کند.

صندوق رای فرصت انتخاب برای کسانی که از نحوه اجرائیات در کشور گله‌مندند
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، آیت الله سید حسن عاملی با حضور در مصلی رای خود را به صندوق اخذ آرا انداخت و ضمن اشاره به اهمیت انتخابات و لزوم مشارکت حداکثری مردم گفت: انتخابات از دستاوردهای جمهوری اسلامی است وجوانان آگاه باشند در گذشته و قبل از انقلاب جمهوری اسلامی چنین‌انتخاباتی نبوده و این بیگانگان و یا افراد رده بالای کشور بودند که تعیین می‌کردند چه کسی انتخاب شود و این موضوعی است که شاه در خاطرات خود به صراحت به آن اشاره کرده است.

وی گفت: انتخابات فرصتی طلایی در دستان ماست که تعیین کنیم چه کسی چهار سال سکان دار کشور باشد و این توفیقی است که به برکت خون شهدا به دست آمده است؛  انتخابات متضمن امنیت ماست و اگر مردم در صحنه حاضر نشوند دشمنان جری تر می شوند و چه خیانتی بزرگتر از این که باعث جری‌تر شدن دشمنان شویم.

امام جمعه اردبیل با دعوت مردم به حضور حداکثری در پای صندوق های رای بیان کرد: مشارکت در انتخابات فرصتی برای نمایش قدرت کشور است و به فرموده مقام‌معظم رهبری،  کثرت حضور صداقت را نشان می‌دهد و کسی که  در انتخابات شرکت می کند به قانون اساسی ایران صحه می گذارد.

امام‌جمعه اردبیل ادامه داد: این نظام پشتوانه عظیم مردمی دارد و برگزاری انتخابات بیانگر شکل‌گیری دموکراسی واقعی در کشور ما است.

وی  با اشاره به برگزاری مناظرات در رسانه ملی گفت: از صدا و سیما تشکر می‌کنم که مناظرات انتخاباتی را برگزار کرد و این نشان می دهد که  دموکراسی واقعی شکل یافته است.

نماینده ولی فقیه در کشور تصریح کرد: در برخی کشورها اصلا مقوله  انتخابات وجود ندارد و یا به شکل واقعی آن برگزار نمی‌شود مثل بعضی کشورها که رقابت با فردی در سطح بسیار پایین اتفاق می افتد و شکل مادام العمری به ریاست فرد می دهد رؤسای مادام‌العمر بعضی کشورها نشانگر این مطلب است.

آیت‌الله عاملی خطاب به حامیان تند کاندیداها گفت: خوشبختانه سیستم انتخابات کشور ما به قدری  پیشرفته است که امکان تخلف به اندازه سر سوزن وجود ندارد و فردا کسی نمی تواند بگوید رای من کو؟ و جای اعتراض وجود ندارد و مطرح کردن چنین سخنانی نیز در واقع ظلم به جمهوری اسلامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه