English

پویش کمک به ۴۰ زندانی غیر عمد با استمداد از اردبیلی های مقیم آذربایجان‌غربی

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: پویش کمک به آزادسازی ۴۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی این استان با کمک اردبیلی‌های مقیم استان آذربایجان‌غربی برگزار می شود.

 پویش کمک به ۴۰ زندانی غیر عمد با استمداد از اردبیلی های مقیم آذربایجان‌غربی
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، کریم‌الله محبوبی اظهار کرد: در راستای کمک به آزادسازی ۴۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی استان برگزاری پویشی با کمک اردبیلی‌های مقیم استان آذربایجان‌غربی تدارک دیده شده است.

وی افزود: برای کمک به زندانیانی که در قالب این پویش برای آزادی‌شان برنامه‌ریزی شده است، در مجموع باید هشت میلیارد ریال جمع‌آوری شود که امید می‌رود خیران نیک‌اندیش اردبیلی مقیم آن استان همچون گذشته در این پویش به یاری ستاد دیه بشتابند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل بیان کرد: خیران اردبیلی تنها تا پایان ماه تیر ۱۴۰۳ فرصت دارند که در این پویش مشارکت کرده و زمینه بازگشت زندانیان جرایم غیرعمد را به آغوش خانواده‌هایشان فراهم کنند.

وی اضافه کرد: خیران نیک‌اندیش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب جاری ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ ستاد دیه اردبیل نزد بانک ملت و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ و یا شماره حساب جاری ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ نزد بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ واریز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه