English

امام جمعه اردبیل:

انتخابات مانور قدرت در مقابل دشمنان است ،

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مشارکت مردم در انتخابات باعث اقتدار نظام است ، انتخابات مانور قدرت در برابر دشمنان این کشور است ، اگر در مقابل دشمن ضعف نشان دهیم رحم نخواهد کرد.

انتخابات مانور قدرت در مقابل دشمنان است ،
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، آیت‌الله سیدحسن عاملی روز جمعه هنگام انداختن رای خود در شعبه اخذ رای مسجد مرحوم میرزا علی اکبر اردبیل اظهار کرد: عصاره دین ما مساله امامت و ولایت است و خداوند تمام عبادت‌ها را در گرو ولایت قرار داده است.

وی اضافه کرد: وقتی خداوند به مساله تولیت جامعه چنین نگرشی دارد طبیعی است که ثواب زیادی دارد ، آنهایی که رای نمی‌دهند در ردیف آنهایی خواهند بود که در قیامت دچار خسران خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه عمران و آبادی کشور به انتخابات وابسته است، تصریح کرد: تحولات دنیا به سرعت اتفاق می‌افتد و در این شرایط یک روز هم یک روز است ما حتی یک روز هم نمی‌توانیم عقب بمانیم.

آیت‌الله عاملی اضافه کرد: جمهوری اسلامی با تقدیم ۲۲۰ هزار خون مقدمات چنین انتخاباتی را فراهم کرده است که جای شکر دارد و شکرانه‌اش این است بیاییم در انتخابات شرکت کنیم.

امام جمعه اردبیل خاطرنشان کرد: همه باید در انتخابات شرکت کنند و با فکر دخالت و مدیریت زمینه را برای مدیریت کلان کشور فراهم کنند. آنهایی که نمی‌خواهند رای بدهند ببینند الان کدام کشورها می‌خواهند ما رای ندهیم. کشورهایی که در تاریخ ضربه‌ای نمانده که به ما نزده باشند و این کشورها از زمین و آسمان توصیه می‌کنند که مردم رای ندهند.

وی با تاکید بر اینکه ما نباید در ردیف دشمنان بایسیتم و نباید به دشمن فرصت بدهیم، ادامه داد: شرکت کردن در انتخابات باعث اقتدار نظام است ، انتخابات مانور قدرت در مقابل دشمنان است ، اگر در مقابل دشمن ضعف نشان دهیم رحم نخواهد کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم در هر جای کشور امروز جمعه برای ثبت حسنه بزرگ و کسب ثواب در این انتخابات شرکت کنند ، در مدیریت کلان کشور باید با حق تصمیم در انتخاب انسان صالح باید نقش داشته باشیم.

آیت‌الله عاملی به مردم توصیه کرد: روز جمعه که روز حسنات مضاعف است برای ثبت حسنه بزرگ حماسه‌آفرینی کنند ، همان طور که عزاداری ، نماز و خواندن قرآن ثواب دارد ، بالاترین ثواب این است در مدیریت کلان کشور دخالت داشته باشیم ، در انتخاب انسان صالح نقش داشته باشیم.

امام جمعه اردبیل اضافه کرد: زمانی به مقام معظم رهبری به چشم رهبر انقلاب و زمانی به عنوان رهبر سیاسی نگاه می‌کنند ، اما الان به عنوان مرجعیت دینی باید نگاه کنیم. تاکید حضرات معصومین در تعیین نظام سیاسی است ، در نظام سیاسی که در روز غدیر تعیین شد علی و علی‌وارها باید تا آخر امت ما را در تولیت جامعه مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری علاوه بر مرجعیت دینی یک رهبریت استثنایی دارد، افزود: عزت و اقتدار کشور که در کنار ابرقدرت‌های مطرح است در سایه درایت مقام معظم رهبری حاصل شده است ، ایشان با درایت ، بصیرت و آینده‌نگری از ملت خواسته‌اند در انتخابات شرکت کنند ، من هم از مردم استان می خواهم باید حماسه حضور خود را در تاریخ ثبت کنند.

آیت‌الله عاملی خاطرنشان کرد: اردبیل همیشه در صحنه‌ها حاضر بوده است ، اگر اردبیل نبود ایران نبود ، اردبیل یکپارگی ایران را فراهم کرد ، به قول مقام معظم رهبری اردبیل دو نقش بی‌بدیل دارد ، اردبیل فضایلی دارد ، نقش خدمت ملی و  خدمت دینی دارد ، ایران به عنوان کشور یکپارچه در سایه اقتدار شاه اسماعیل صفوی درست شد ، ما آذری‌ها صاحب اصلی هستیم نباید خود را کنار بکشیم ، باید به صحنه بیاییم و بر اساس شاخص‌ها و معیارهایی که مقام معظم رهبری بیان کرده‌اند، رای بدهیم.

امام جمعه اردبیل با اشاره به مناظرات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: در هیچ جایی اجازه نمی‌دهند درباره سیاست‌ها چنین مناظره‌هایی برگزار شود ، جمهوری اسلامی زمینه را فراهم کرده است و مردم با تماشای مناظره‌ها در انتخاب اصلح‌ترین دستشان باز است.

وی تصریح کرد: امروز مردم فهیم ایران در جای جای میهن در پای صندوق‌های آرا حضور یافته‌اند و دستور مقام معظم رهبری در این خصوص، فصل‌الخطاب است که ما الان شاهد هستیم که سیل جمعیت به شعب اخذ آرا سرازیر شده است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل افزود: شاهد هستیم که ۲۰۰ کانال ماهواره‌ای بالای سر ایران، نفرت می‌ریزند و شبانه‌روز به مکر و فریب مشغول هستند و حق را باطل و باطل را حق جلوه می‌دهند و بد را خوب و خوب را بد نشان می‌دهند و شما کشوری پیدا نمی‌کنید که این اندازه مخالف داشته باشد.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: معاندان با این همه هجمه تبلیغاتی تلاش می‌کنند که ایرانیان در این انتخابات شرکت نکنند و البته طبیعی است که اینها گاهی در ملت تاثیر می‌گذارد اما ملت ایران، ملتی ناشناخته است و وقتی مشاهده می‌کنند که خطری ایران را تهدید می‌کند، سیل جمعیت سرازیر می‌شود.

آیت‌الله عاملی اظهار کرد: البته این حضور و همت فقط در رای دادن نیست و منظور من فقط مشارکت در انتخابات نیست زیر در ایران هر ۲ سال انتخابات برگزار می‌شود، بنابراین مردم در همه صحنه‌ها حضور دارند.

وی با اشاره به تحریم‌های دشمنان و مشکلات اقتصادی ناشی از آن اظهار کرد: زمانی اوباما گفته بود ایران را در محاصره‌ای قرار دادیم که در تاریخ بی‌نظیر است و این محاصره شامل تکنولوژی، دارویی برای بیماران خاص ، اقتصادی است دشمنان ملت ایران هزاران متخصص را بسیج کرده‌اند تا کوچک‌ترین مراوده مالی با ایران صورت نگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل افزود: کشور ما در برابر جنگ اقتصادی و جنگ روحی و روانی که از بعد اقتصادی مهمتر است، محکم ایستاده است در حالی که هر کشوری بود ظرف یک هفته متلاشی شده بود اما ایران از دو عنصر مردم و رهبری معظم انقلاب اسلامی اقتدار خود را تامین می‌کند و رهبریت ایشان نوعی رهبری ولایی، استثنایی و آسمانی است و ایران همواره مقاوم خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه