English

پزشکیان به هیچ حزب و جناح و ستاد و جریانی بدهکار نیست

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در اردبیل گفت: پزشکیان به هیچ حزب و جناح و ستاد و جناح بدهکار نیست و فقط بدهکار مردم است و ما مردم تا چهار سال اورا حمایت خواهیم کرد.

پزشکیان به هیچ حزب و جناح و ستاد و جریانی بدهکار نیست
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، جواد رنجانی در همایش شکرانه ای که به مناسبت پیروزی این کاندیدا در مجموعه فرهنگی، هنری فدک با حضور جمع کثیری از مردم برگزار شد گفت: انتخابات اخیر پیام شفاف و روشنی داشت؛ اینکه هنوز تعداد قهرکنندگان از صندوق رای مساوی با تعداد آشتی کنندگان است و ضروری است که برای آن چاره اندیشی شود.

وی گفت: پیام روشن مردم با حداقل امکانات به جریانی که با تمام قوا پا به عرصه گذاشته بودند این بود که اگر برای مردم مسیری خلق شود با عهد و پیمان همراه  حاکمیت هستند اما اگر این راه بسته شود جوابشان نه خواهد بود. 

زنجانی افزود: این انتخابات پیام برابری، صلح و آشتی با دنیا و رعایت عدالت و مساوات در داخل را در پی داشت. اولویت منافع ملی  و دوری از تنش آفرینی در منطقه و افق های تاریک برای مردم  پیام آشکار  مردم بود. 

این فعال سیاسی با اشاره به جو انتخاباتی آرام  در مرحله اول خاطر نشان کرد: متاسفانه در مرحله دوم شاهد بید اخلاقی های انتخاباتی بودیم اگرچه من اعتقادی به بازکردن  زخم ناسور و تکرار ناسازگاری ها  و ناملایمات گذشته ندارم.

وی ادامه داد: پزشکیان رزمنده انقلابی سالم و صالح است و مقام معظم رهبری در مورد ایشان به صورت شفاهی و کتبی فرمود: ایشان چه ایرادی داشتند؛ کارنامه شان پاک و منزه است.

زنجانی  افزود: با اینحال افرادی بودند که با تکرار اشتباهات گذشته به یاوه گویی در مورد پزشکیان پرداختند. 

فرماندار سابق اردبیل ادامه داد: سردار سلیمانی یک قهرمان ملی است چرا که هرگز در بازی های سیاسی ورود نکرد و رقابت های داخلی را به جناح های سیاسی  و مردم واگذار کرد و این امر باید برای سرداران دیگر که داخل بازی های سیاسی می شوند قابل توجه باشد. 

او تاکید کرد: دوران تهدید برای مردم فهیم و باتمدن و با فرهنگ ایران و مردم حسینی اردبیل گذشته است. 

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در اردبیل ادامه داد: پیروز این انتخابات، رهبر معظم انقلاب است که تدبیر کرد و مردم ایران هستند که حماسه آفریدند و مردم با تعیین راه خود ثابت کردند که نتیجه این پیروزی برد برد است و اگر قرار است اقتصاد، تمدن و فرهنگ به کشور باز گردد ما هستیم.

زنجانی گفت: مردم در پای صندوق آزادانه انتخاب خود را انجام دادند بنابراین دلیلی برای حضور در کف خیابان وجود ندارد، در این راه ناملایماتی هم وجود داشت تهدید به اخراج  برخی کارکنان و گرفتن تعهد از جمله آنها بود گه گزارش می شد و این ادبیات شایسته نیست. 

این فعال سیاسی گفت: امروز مسعود پزشکیان رئیس جمهور ایران است و دلیلی برای چنین تهدیدهایی وجود ندارد.

وی ضمن انتقاد از برخورد برخی مسئولین استانی یادآور شد: وقتی نماینده ما نایب رئیس مجلس شد در عرض نیم ساعت سطح شهر بنرهای تبریک نصب شد اما پس از پیروزی پزشکیان و انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور حتی یک بنر در سطح شهر و در ادارات نصب نشده است.

زنجانی  بیان کرد: حق خدا و چهارده معصوم  است و بقیه مردم حقوق برابر در چامعه دارند و عده ای  نمی توانند خود را حق و قیم مردم بپندارند وتا زمانی که آن عده بر این باور باشند اوضاع کشور سامان نخواهد یافت چرا که تمام مردم ایران یا مسلمانند  و یا غیر مسلمان که حقوق برابر دارند.

او تصریح کرد: مردم با عشق به وطن رای داده اند. شایسته نیست که از مساجد و هیئت های مذهبی سوءاستفاده شود چرا که باعث دین گریزی  و دین ستیزی در بین پیر و جوان می‌شود. 

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در اردبیل در ادامه افزود: امکانات شهر اموال عمومی است نباید برای تبلیغ جناح خاص پیشقدم شود همچنین ارگانها منصوب به انقلاب است و نباید در چنین مواقعی به نفع فرد خاصی هزینه شود. تحت پوشش و مستمری بگیران نباید به خاطر انتخابات تهدید به قطع مستمری شوند خداست که روزی می دهد. 

وی گفت: ۹۵ درصد  مردم در شمال استان به مسعود پزشکیان رای داده اند و این آمار در سطح استان ۸۵ درصد بود.

زنجانی ضمن قدردانی از تلاش بی طرفانه فرماندار اردبیل در برگزاری بی طرفانه انتخابات، ادامه  داد: این انتخابات سالم و بی طرفانه مدیون تلاش فرماندار، دادستانی و نیروهای انتظامی و امنیتی است که واقعا سنگ تمام گذاشتند.

وی گفت :  خرید آرا  و کارشکنی هایی توسط عده ای پیمانکار انتخاباتی صورت گرفت که شایسته نبود. 

این فعال سیاسی تصریح کرد: پزشکیان به هیچ حزب و جناح و ستاد و جریانی بدهکار نیست و فقط بدهکار مردم است، اوآخرین فرصت برای نظام است  که باید حمایت شود و ما مردم تا چهار سال اورا  در برابر کارشکنی ها  و برای تعامل با دنیا و بازگرداندن رونق اقتصادی  و عزت اجتماعی و عزت ملی و بین المللی حمایت خواهیم کرد، او رئیس جمهور تمام مردم ایران است.

 وی در پایان سخنان خود تاکید کرد:  من در حق خودم  خطاهای رقیبان را می بخشم از امروز همه با هم برادریم و از مردم هم می خواهم که خطاها را ببخشند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه