English

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل:

جانمایی فرهنگ صحیح استفاده از برق با نقش‌آفرینی خبرنگاران امکان‌پذیر است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: خبرنگاران با مسئولیت اطلاع‌رسانی خود در جانمایی فرهنگ صحیح استفاده از برق و رعایت الگوی مصرف می‌توانند در جامعه نقش‌آفرین باشند.

جانمایی فرهنگ صحیح استفاده از برق با نقش‌آفرینی خبرنگاران امکان‌پذیر است
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، حسین قدیمی با اشاره به نقش امیدآفرینی خبرنگاران در جامعه گفت: بزرگترین پیام‌رسان اتفاقات و حوادث خبرنگاران هستند و در ایامی که مصادف با ماه‌های محرم و صفر هستیم امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) مسئولیت روایت وقایع کربلا را بر عهده گرفتند و وقایع کربلا را در تاریخ ثبت کردند.

وی با تاکید بر نقش موثر خبرنگاران در فرهنگسازی و ترویج رفتارهای خوب در جامعه گفت: مدیریت مصرف برق جزو موضوعات مهم حال حاضر کشور است که با همکاری رسانه‌ها می‌توان رعایت الگوی مصرف برق را در کشور مدیریت و فرهنگ استفاده درست از این منابع را گسترش داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اشاره به رعایت الگوی مصرف از سوی ۸۰ درصد از مردم گفت: با نصب کنتور هوشمند در چاه‌های کشاورزی و صنایع و رویت پذیر میزان بار تلاش کرده‌ایم تا الگوی مصرف را مدیریت کنیم و نزدیک به ۴۳ درصد از مشترکین مربوط به اشتراکات تجاری و خانگی است.

قدیمی با تاکید برهم‌افزایی بیشتر در راستای رعایت الگوی مصرف افزود: برای مقابله با پیک‌های مصرف در آینده تعامل و همکاری همه جانبه از یک سو و برنامه‌ریزی برای کنترل مشترکین پرمصرف خانگی می‌تواند به کاهش ناترازی تولید برق در کشور که یکی از چالش‌های پیش رو است کمک کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه