English

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

پرداخت ۶۷ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد در طی هر ماه

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: بیش از ۹۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند که هر ماه بالغ بر ۶۷ میلیارد تومان به مددجویان پرداخت می‌شود.

پرداخت ۶۷ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد در طی هر ماه
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، علیرضا حسین‌نژاد به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با حضور در دفتر این خبرگزاری از مدیر و خبرنگاران این مجموعه تقدیر کرد.

در این دیدار مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به پرداخت ۶۷ میلیارد تومان به افراد تحت پوشش کمیته امداد در هر ماه گفت: در سطح استان اردبیل بیش از ۹۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند که ۳۰ هزارنفر این تعداد سالمند و ۲۵ درصد از کل سالمندان استان را تشکیل می دهند.

حسین نژاد با بیان اینکه در سطح استان اردبیل ۵ هزار و ۸۰۰ نفر از تحت پوشش مستاجر هستند ادامه داد: با وجود اجرایی شدن نهضت ملی مسکن و اختصاص زمین رایگان برای این پروژه، هزینه هر تامین هر واحد بیش از ۱ میلیارد ۳۰۰ میلیون تومان است، در کنار آن مسکن برخی دیگر از افراد تحت پوشش نیازمند مقاوم سازی است و همین آمار از نیاز به اعتبارات کلان برای تامین مسکن افراد تحت پوشش خبر می دهد.

وی از پوشش نزدیک به ۱۶ هزار دانش آموز توسط پوشش کمیته امداد خبر داد و افزود: کمیته امداد بیش از ۵۶۰ دانشجو را نیز تحت پوشش دارد که تهیه از صفر تا صد لوازم التحریر، لباس و کیف این دانش‌آموزان و شهریه‌های مربوط به دانشجویان نیز توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود لذا از این حیث ضروری است رسانه‌های دغدغه مند نسبت به این موضوع ورود پیدا کرده و با دعوت و مدد از خیرین، کمیته امداد را در حمایت هرچه بیشتر از اعضا یاری کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ریال به ریال هزینه‌ها و پرداخت‌هایی که به مددجویان انجام می‌گیرد توسط دیوان محاسبات، سازمان بازرسی و وزارت اقتصاد و دارایی نظارت می‌شود و علاوه بر آن "موسسه حسابرسی مفید راهبر" نیز علاوه بر نظارت جامع و کیفی در حوزه حسابرسی امداد، رفتارهای مدیریتی و اداری این نهاد را بررسی می‌کند و در تمام وجوه و شعونات کمیته امداد به طور دقیق ورود  کرده و نتایج کار هر ساله نیز در مجمع سالیانه این نهاد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه