English

رئیس شورای شهر اردبیل تاکید کرد:

ضرورت یکپارچگی و همراهی همه اعضای شورای شهر برای تحقق اهداف

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: عملکرد شورا و شهرداری اردبیل نتیجه یک کار جمعی و حاصل تصمیم ۱۱ عضو شورای شهر است.

ضرورت یکپارچگی و همراهی همه اعضای شورای شهر برای تحقق اهداف
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، ابراهیم علیپور عصر امروز در یکصد و دهمین جلسه شورای اسلامی شهر اردبیل که در محل سالن جلسات شورای شهر برگزار شد با تبریک روز خبرنگار، سالروز ورود آزادگان و روز مقاومت اسلامی اظهار کرد: رسالت خبرنگاران آگاهی بخشی و روشنگری در جامعه عنوان کرد و انعکاس اخبار جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین از مسئولیت‌های مهم این قشر عنوان و از حمایت همه جانبه ملت ایران از مردم ستم‌دیده غزه تاکید کرد.

وی با تاکید بر همکاری و همدلی تمام اعضای شورای شهر گفت: کل دستاوردهای شورای شهر و شهرداری به پای همه اعضای شورا نوشته می‌شود، مدیریت شهری یکپارچه و شهرداری و شورای شهر یک هدف را دنبال می‌کنند.

 در بخش دیگر زهرا قدیمی عضو شورای شهر اردبیل؛ مردودی شهرداری در حسابرسی سال ۱۳۹۹ نتیجه سهل‌انگاری عدم توجه مسئولین و کارکنان امور‌مالی شهرداری دانست و از ۲۷ بند مورد حسابرسی ۲۱ مورد را قابل رفع عنوان کرد.

در ادامه ابراهیم صفری عضو شورای شهر اردبیل بر تاثیر تاخیر در ارسال صورت وضعیت‌های مالی توسط پیمانکاران و قرار نگرفتن به موقع  آنها  در سیستم مالی را در مردودی شهرداری اردبیل در سال ۱۳۹۹ تاکید کرد.

در این جلسه سید محمد میرهاشمی عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه اقدامات مالی را با توجه بندهای گزارش حسابرسی باید اصلاح کرد گفت: مردودی شهرداری در حسابرسی این دستگاه را در آینده دچار خسران می‌کند.

در بخشی دیگر مینا نهامین عضو شورای شهر اردبیل با تاکید بر رعایت مساوات در امور فرهنگی بر نگاه یکسان به ورزشکاران بر تجلیل از تمام مدال آوران ورزشی توسط شهرداری تاکید کرد.

سید ناصر حسینی عضو شورای شهر اردبیل در این‌جلسه بر دقت و توجه هرچه بیشتر شورای نامگذاری در انتخاب اسامی تاکید کرد و از این شورا خواست قبل از هر گونه تغییرات اسامی تحقیقات محلی انجام دهند.

کاهش مطالبات شهرداری به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و دفاع مقدس از دیگر مصوبات یکصدودهمین جلسه شورای شهر اردبیل بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه