English

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل خبر داد:

استقرار میز خدمت برای اولین بار در شهرک‌های صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گفت: برای نخستین بار در برخی شهرک های صنعتی استان، میز خدمت با هدف پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه به مطالبات و درخواستهای صنعتگران و کارآفرینان مستقر شد.

استقرار میز خدمت برای اولین بار در شهرک‌های صنعتی اردبیل
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، هاشم علایی با حضور در دفتر خبرگزاری موج ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: رسانه ها به عنوان دیده بان جامعه با انتقاد سازنده مسیر درست را به مدیران نشان داده و در واقع باعث پویایی آنها می شوند و ما نیز در پاسخگویی به خبرنگاران اصل شفافیت را مد نظر قرار داده‌؛ خود را ملزم به پاسخگویی دانسته ایم.

وی ادامه داد: همین پاسخگویی در برابر واحدهای تولیدی نیز وجود دارد و بدین منظور برای اولین بار به استقرار میز خدمت در شهرک صنعتی 2  با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل اقدام شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی در خصوص کیفیت آب خروجی از تصفیه خانه شهرک صنعتی 2 اظهار کرد:  مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره دو اردبیل با گنجایش 2500 مترمکعب در شبانه روز با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسیده اما حجم پساب شرکت تجارت دوخت سبلان که بالغ بر 1700 مترمکعب است و به لحاظ کمی تصفیه خانه را تحت الشعاع قرار می دهد، باعث تحمیل فشار مضاعف به این تصفیه خانه می شود اما طبق آزمایشات صوت گرفته  آب خروجی این تصفیه خانه به لحاظ کیفی قابل قبول است اگرچه ممکن است میزان کیفیت آن در زمانهای مختلف دچار نوسان شود.

علایی خاطر نشان کرد: سه واحد تولیدی با مشکل تصفیه پساب مواجه هستند که یا باید با حمایت مالی و ارائه تسهیلات به تصفیه پساب واحد خود اقدام کنند و یا باید بخش های نظارتی پای کار آمده و آنها را ملزم به رعایت نکات لازم در خصوص رها سازی پساب واحد خود کنند.

وی در ادامه صحبتهای خود به اتصال 6 شهرک صنعتی به فیبر نوری خبر داد و گفت: با توجه به نقش ارتباطات در دنیای پرشتاب امروزی، فراهم کردن زیرساخت‌های ارتباطی نقش بسیار مهمی در افزایش بهره‌وری و توسعه واحدهای تولیدی دارد.  

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد:  این پروژه مهم زیرساختی با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد تومان از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی تامین و توسط شرکت مخابرات اجرا می شود.

 وی تصریح کرد: با اجرای این پروژه، انتظار می‌رود شاهد رونق تولید و تامین نیازهای ارتباطی واحدهای تولیدی باشیم.

علایی در ادامه از فعالیت های عمرانی این شرکت در راستای بهبود وضعیت شهرکهای صنعتی یاد کرد  و افزود: آسفالت 8  خیابان شهرک صنعتی اردبیل 2 با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان، تکمیل ساختمان فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی اردبیل 2 با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان و اجرای پست برق63 کیلو ولت با ظرفیت 20 مگاوات شهرک صنعتی اردبیل 2 با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان با هدف تامین برق مورد نیاز سرمایه گذاران جدید با مشارکت سه جانبه شرکت شهرکهای صنعتی اردبیل، سازمان برنامه و بودجه کشور و شرکت برق منطقه ای آذربایجان، تنها بخشی از  این اقدامات است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه