English

رئیس شورای سلامی شهر اردبیل خبر داد:

موافقت اعضای شورا با صدور مجوز اعمال تخفیف برای مطالبات شهرداری اردبیل در هفته دولت و دفاع مقدس

رئیس شورای سلامی شهر اردبیل گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دولت و هفته دفاع مقدس، اعضای شورا با صدور مجوز اعمال کاهش در دریافت مطالبات شهرداری موافقت کردند.

موافقت اعضای شورا با صدور مجوز اعمال تخفیف برای مطالبات شهرداری اردبیل در هفته دولت و دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

به نقل از روابط عمومی شورای شهر اردبیل، ابراهیم علی‌پور در جریان یکصد و دهمین نشست رسمی این شورا با اشاره به اعمال تخفیف در دریافت مطالبات مدیریت شهری طی شهریور تا مهر اظهار کرد: طرح مورد اشاره از تاریخ اول شهریورماه تا ۱۰ مهرماه اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: بر اساس تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل، میزان اعمال تخفیف برای پرداخت مطالبات شهرداری از یکم شهریور تا بیستم شهریورماه به میزان ۳۰ درصد و از ۲۱ شهریورماه تا ۱۰ مهرماه به میزان ۲۰ درصد خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل همچنین به بررسی و تصویب بیش از ۱۱ لایحه شهرداری اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین لایحه مربوط به صدور مجوز برای تملک ۲۳ ملک واقع در ۲۰ متری محله آراز علی(شهریار) بود که پس از بررسی در کمیسیون تملک و واگذاری در قبال این توافق با صاحبان املاک، بسته تشویقی پروانه رایگان به صورت همکف تجاری و یا مسکونی نیز ارائه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه هر اقدام زیربنایی یا دستاوردی در حوزه مدیریت شهری متعلق به تلاش همه اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل است، اظهار کرد: هدف اصلی شورا و شهرداری یکسان بوده و در واقع هر پروژه عمرانی که در سطح شهر اجرا می‌شود، در سایه تعامل و همراهی مجموعه شورا با شهردار، مدیران مناطق و دستگاه‌های اجرایی به ویژه استانداری، دادگستری و سایر مدیران و مسئولان است.

علی‌پور عنوان کرد: تک تک اعضای شورای اسلامی شهر حامی شهردار اردبیل هستند و تا زمانی که مدیریت شهری به نحو احسن انجام شود، از شهردار اردبیل حمایت خواهند کرد؛ چرا که پروژه‌های شهری با رعایت عدالت اجتماعی در سطح شهر پیش می‌رود.

وی در ادامه نیز تشویق مالی تیم ووشوی استان اردبیل، کمک مالی به چند نفر از همکاران آسیب دیده شهرداری و مجوز استرداد ۲ دستگاه اتوبوس در قبال حکم محکومیت مالی از یکی از شهرستان‌های اردبیل را از دیگر لایحه‌های مطرح شده در این نشست برشمرد که به تصویب اعضای شورا سید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه