English

دبیر نخستین جشنواره روایت تحول:

آثار برتر در حوزه پیشرفت اقدامات دولت سیزدهم در جشنواره روایت تحول معرفی می‌شود

دبیر جشنواره روایت تحول گفت: این جشنواره برای نخستین بار و با هدف معرفی آثار برتر در حوزه روایت تحول، پیشرفت و اقدامات دولت سیزدهم در استان اردبیل برگزار و معرفی می‌شود.

آثار برتر در حوزه پیشرفت اقدامات دولت سیزدهم در جشنواره  روایت تحول معرفی می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، امیر رضا سعیدی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ی سید شهیدان خدمت؛ آیت الله ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدشان گفت: روابط عمومی تشریفات و امور بین الملل استانداری اردبیل نخستین جشنواره روایت تحول را با همکاری شورای اطلاع رسانی و شورای هماهنگی روابط عمومی های استان برگزار می‌کند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را تقدیر و ارج نهادن به تلاش های اصحاب رسانه، روابط عمومی و هنرمندان عنوان کرد و گفت: آثار الگو در حوزه روایت تحول و پیشرفت اقدامات دولت سیزدهم در استان اردبیل در این جشنواره معرفی می‌شود.

دبیر جشنواره روایت تحول گفت: از تمامی اصحاب فرهیخته رسانه، روابط عمومی ها، هنرمندان و فعالان سیاسی- اجتماعی دعوت می شود آثار تولیدی منتشر شده خود در مطبوعات، خبرگزاریها، پایگاه های خبری و شبکه های اجتماعی را در قالب ها، بخشها و موضوعات اعلامی از طریق سامانه ardabilpr.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

 وی ضمن اعلام  رویکرد محوری بودن این جشنواره در قالب جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه مبتنی بر روایت تلاشهای صادقانه و دستاوردهای حقیقی و شاخص دولت سیزدهم در استان اردبیل اعلام کرد: تمامی رسانه ها و فعالان رسانه ای روابط عمومی ها و هنرمندان که در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند  می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

معاون روابط عمومی تشریفات و امور بین الملل دفتر استاندار اردبیل اضافه کرد: ستاد جشنواره مجاز به استفاده از آثار منتخب جشنواره برای موارد تبلیغی و اطلاع رسانی است و نسخه ای از آثار ارائه شده به منظور استفاده غیر تجاری در بانک آثار نگهداری خواهد شد.

وی یادآور شد:  آثار شرکت داده شده در دیگر جشنواره ها و یا پخش شده در رسانه ها نیز امکان حضور در جشنواره را دارند.

دبیر نخستین جشنواره روایت تحول بیان کرد: روابط عمومی تشریفات و امور بین الملل استانداری اردبیل، صدا و سیمای مرکز اردبیل، شورای اسلامی شهر اردبیل، شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حوزه هنری، خانه مطبوعات و رسانه ها، بسیج رسانه و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در برگزاری این جشنواره همکاری می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه