English

استاندار اردبیل:

دستگاه‌های اجرایی پیگیری و جذب اعتبارات عمرانی را تسریع کنند

استاندار اردبیل با اشاره به قرار گرفتن در فصل کاری، تلاش برای پیگیری و جذب منابع را مورد تأکید قرار داد و گفت: تداوم پیگیری جدی جذب اعتبارات از مرکز کشور توسط مدیران ضروری است.

دستگاه‌های اجرایی پیگیری و جذب اعتبارات عمرانی را تسریع کنند
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، سیدحامد عاملی در نشست کمیته جذب اعتبارات عمرانی استان اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در فصل کاری، لازم است دستگاه‌های اجرایی با برنامه‌ریزی مناسب، در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی، پیگیری و جذب منابع و خرید تجهیزات و نیازمندی‌های مربوط در اسرع وقت اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مدیران در بازدید از پروژه‌ها به‌ویژه زیرساخت پروژه‌های گردشگری، اقدامات انجام‌گرفته را رصد کنند، افزود: در برخی دستگاه‌ها که ممکن است پروژه‌های بین دستگاهی اجرا شود، هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌ها انجام پذیرد.

استاندار اردبیل با تأکید بر برگزاری مستمر نشست‌های پیگیری جذب اعتبارات عمرانی، تصریح کرد: با اینکه مدیران و ذی‌حسابان دستگاه‌ها دلسوزانه اقدامات مربوط به جذب و تزریق منابع به پروژه‌های عمرانی را انجام می‌دهند، باید پیگیری جدی جذب منابع از مرکز کشور توسط مدیران در راستای مصالح استان نیز ادامه یابد.

عاملی بیان کرد: هنر مدیران با همکاری تمامی مجموعه‌ها، در راستای جذب منابع است و باید اهتمام به این اقدام را به‌عنوان فرصتی برای رشد و پیشرفت استان اردبیل در نظر داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه