English

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل خبر داد:

کسب رتبه اول کشوری توسط دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل از کسب رتبه اول این دفتر در بین استان‌های کشور در زمینه جذب تسهیلات برای ۲۴۴ طرح درآمدزا، اشتغال‌‌آفرین و توانمند‌سازی روستاها، دهیاران و شرکت تعاونی دهیاران استان خبر داد.

کسب رتبه اول کشوری توسط دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

 به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل ، شاهپور آذروند در نشست خبری روایت تحول اظهار کرد: در زمینه جذب تسهیلات برای ۲۴۴ طرح درآمدزا، اشتغال‌‌آفرین و تَوانمند‌سازی روستاها، دهیاران و شرکت تعاونی دهیاران استان، دفتر امور روستاها و شوراهای استانداری اردبیل مقام اول را در بین استان‌های کشور کسب کرد.

وی افزود: ۱۳ طرح از این طرح‌های درآمدزا و اشتغال‌آفرین شامل نیروگاه گازی ۳ مگاواتی، نیروگاه خورشیدی ۳ و ۱۵۰ مگاواتی، بوم‌گردی و گردشگری و فرآورده‌های سیب‌زمینی (فرنچ فرایز) برای روستاهای اردبیل، مشکین‌شهر، انگوت، گرمی و نمین است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل با بیان اینکه ۲۳۱ طرح دیگر نیز شامل ماشین‌آلات سبک و سنگین بوده، ادامه داد: در کل طرح‌های درآمدزا و اشتغال‌آفرین، به ترتیب شهرستان اصلاندوز با ۹۴ طرح، شهرستان مشکین‌شهر با ۳۰ طرح و شهرستان کوثر با ۲۹ طرح به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند.

آذروند تصریح کرد: همزمان با گرامیداشت هفته دولت، بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۵۰۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار و سرمایه‌گذاری ۱۷۸۷میلیارد تومان در روستاهای استان اردبیل آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: روکش آسفالت، احداث بوستان، جدول‌کشی، هدایت آب‌های سطحی، احداث دیوارهای حائل، احداث آرامستان‌ها و پازل‌بندی معابر، از جمله پروژه‌های عمرانی در روستاهای استان اردبیل هستند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل گفت: همچنین از جمله طرح‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی در روستاهای استان برای توانمندسازی و اشتغال‌زایی پایدار در روستاها می‌توان به نیروگاه خورشیدی ۳ و ۱۵۰ مگاواتی، نیروگاه گازی ۳ مگاواتی، صنایع تبدیلی سیب‌زمینی، گردشگری و... اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه