English

رئیس کمیته امداد شهرستان پارس‌‌آباد خبر داد:

افتتاح ۴ باب مسکن مددجویی در شهرستان پارس‌آباد

رئیس کمیته امداد شهرستان پارس‌‌آباد گفت: به مناسبت هفته دولت، در بخش مرکزی و روستای اجیرلو از توابع شهرستان پارس‌آباد چهار باب منزل مددجویی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۴ باب مسکن مددجویی در شهرستان پارس‌آباد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، ظاهر وطن‌خواه اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت، چهار مسکن مددجویی هر یک به مساحت ۵۰ مترمربع و با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان پارس‌آباد افتتاح و تحویل خانواده‌های تحت حمایت شد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد نقش مهمی در رفع محرومیت در شهرستان پارس‌آباد دارد که همواره در کنار مردم و به‌ویژه محرومین بوده و این روند همچنان ادامه‌ دارد.

 رئیس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه این نهاد مأمنی برای محرومان است، افزود: کمیته امداد به منظور رفع فقر در جامعه تلاش می‌کند و در این مسیر و در طول ۴۵ سال گذشته کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشته است.

 وی نیاز به مسکن مناسب را از اولویت‌های اساسی مددجویان تحت حمایت عنوان کرد و گفت: در زمینه تعمیر، بازسازی و احداث مسکن مددجویی اقدامات موثری انجام شده است.

وطن‌خواه توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه‌های مختلف را مهم‌ترین رویکرد کمیته امداد اعلام و یادآور شد: خانه‌دار شدن خانواده‌های تحت حمایت که فاقد مسکن مناسب هستند در اولویت برنامه‌های این نهاد قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه