English

در دیدار با نماینده مردم مشگین شهر مطرح شد:

لزوم اجرای طرح‌نانو حباب در مزارع پرورش ماهی مشگین شهر

مدیرکل شیلات استان اردبیل با حضور در دفتر دکتر رضازاده نماینده مردم شریف شهرستان مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی برلزوم اجرای طرح نانو در مزارع پرورش ماهی مشگین شهر تاکید کرد.

لزوم اجرای طرح‌نانو حباب در مزارع پرورش ماهی مشگین شهر
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، محمد اله‌بخش در این جلسه به بیان مطالبی در خصوص سهم تولیدات شهرستان مشگین‌شهر پرداخت و اظهار کرد: میزان کل تولید انواع آبزیان در شهرستان بالغ بر ۴۱۵۰ تن می باشد که نزدیک به ۳۲ درصد کل تولیدات استان است.

مدیرکل شیلات استان به سهم تولید ماهیان سردآبی شهرستان اشاره کرد و افزود: مشگین شهر با داشتن بیشترین مزارع پرورش ماهی فعال حدود ۶۰ درصد تولید ماهیان سردآبی استان را نیز به خود اختصاص داده  که همین امر باعث شده تا این شهرستان در شمالغرب کشوربه عنوان یکی از  قطب های  پرورش ماهیان سردآبی شناخته شده باشد.

اله بخش گفت: چندین طرح مطالعاتی از جمله ایجاد مجتمع های آبزی پروری در حاشیه اهر چای تا قره سو انجام شده و تا اواسط مهر ماه تکمیل خواهد شد.

وی از اجرای پایلوت طرح مکانیزه نمودن مزارع با دستگاه نانو حباب خبر داد و‌گفت: به منظور ایجاد توسعه و کمک به تولیدکنندگان شهرستان و آشنایی با روش تولید با دستگاه نانو حباب،این طرح به صورت پایلوت در شهرستان مشگین شهر اجرا خواهد شد.

مدیر کل شیلات استان اردبیل به مشکلات موجود اعم از نبود ساختمان اداری، کمبود نیروی انسانی، نبود کارخانه‌های تولید خوراک آبزیان در این شهرستان اشاره کرد وخواستار کمک های همه جانبه نماینده محترم مجلس در راستای حل مشکلات و حمایت از طرح های سرمایه گذاری شد.

نماینده مردم مشگین شهر نیز در این جلسه بیان کرد: از تمامی ظرفیت‌های شهرستان در راستای توسعه شیلات استفاده کرده و مشکلات مربوط به نبود ساختمان اداری با تامین زمین در آینده نزدیک مرتفع خواهد شد.

 بابک رضازاده حمایت از طرح های سرمایه گذاری را در توسعه شیلات شهرستان ضروری دانست و افزود: با ارائه لیست فرصت‌های سرمایه گذاری مناسبت از طرف اداره کل شیلات استان اردبیل قطعا به دنبال سرمایه گذار در حوزه شیلات خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه