English

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل خبر داد:

برپایی هفدهمین نمایشگاه پاییزه کالا از ۲۵ شهریور در اردبیل

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: هفدهمین نمایشگاه پاییزه کالا به مدت ۹ روز در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برگزار می شود.

 برپایی هفدهمین نمایشگاه پاییزه کالا  از ۲۵ شهریور در اردبیل
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

 به نقل از روابط عمومی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، مسعود ایرانی اظهار کرد: این نمایشگاه با ۱۰۰ غرفه ویژه بازگشایی مدرسه‌ها، دانشگاه‌ها و مرکزهای آموزش عالی از ۲۵ شهریور تا ۲ مهر از ساعت ۱۵ تا ۲۲ آماده خدمت‌رسانی به شهروندان خواهد بود.

وی بیان کرد: اقلام دانش‌آموزی مانند انواع نوشت‌افزار، کیف و کفش، لباس، پوشاک، مواد غذایی و پروتئینی، لوازم بهداشتی و شوینده در کنار اقلام اساسی هم‌چون برنج، شکر، گوشت و مرغ در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: میزان تخفیف برای اقلام دانش‌آموزی و سایر گروه‌های کالایی قابل عرضه در نمایشگاه پاییزه اردبیل نزدیک به ۱۵ درصد تا ۲۰ درصد نسبت به قیمت بازار محاسبه می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و افزایش تقاضا برای خرید انواع پوشاک و ملزومات تحصیلی بازرسی و نظارت بر قیمت‌ها، نحوه توزیع و ارائه به‌موقع کالاها و خدمات اولویت‌دار به منظور جلوگیری از هر گونه کمبود و یا افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه رسیدگی فوری به گزارش‌های مردمی و شکایت‌های احتمالی تا ۱۵ مهر به مرحله اجرا درمی‌آید.

ایرانی گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی موضوع را با استفاده از سامانه یکپارچه پاسخگویی ۱۲۴ در اردبیل و شهرستان‌های تابعه گزارش کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه