English

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان:

۵۰۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی به مدارس استان اردبیل ارسال شد

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: کاروان تجهیزات آموزشی برای سومین‌بار همزمان با سراسر کشور با ارزش ریالی ۵۰۰ میلیارد به مناطق ۱۹‌گانه استان ارسال شد.

  500 میلیارد ریال تجهیزات آموزشی به مدارس استان اردبیل  ارسال شد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

 ، بهزاد محمدی‌خلفلو در آیین اعزام همزمان کاروان‌های تجهیزات آموزشی به مدارس؛ هدیه شهدا به دانش‌آموزان، اظهار کرد: در استان اردبیل نیز این تجهیزات با محوریت تجهیزات مدارس هنرستانی به تمامی مناطق 19 گانه استان ارسال شد.

محمدی خلفلو ادامه داد:  برنامه‌ریزی برای افتتاح 200 کلاس درس تا شروع سال تحصیلی جدید در اولویت بود که 96 کلاس درس در هفته دولت افتتاح شد و مابقی تا 10 مهر ماه در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان خاطرنشان کرد: طرح ساماندهی کانکس‌های بالای 10 دانش‌آموز به اتمام رسیده و در سال تحصیلی جاری این دانش‌آموزان از فضای آموزشی مناسب برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به سرانه فضای آموزشی استان اردبیل که کمتر از نصف میانگین کشوری است، افزود: سرانه فضای آموزشی در کشور ۵/۲ مترمربع است که این رقم در استان اردبیل تقریبا ۲/۲ مترمربع در مدارس دولتی است بر همین اساس، طبق برنامه‌ریزی‌های اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل،  سند توسعه فضای آموزشی برای احداث 2 هزار کلاس درس با هدف نزدیک شدن به میانگین فضای آموزشی کشور تدوین و نهایی شده و در مراسم افتتاح مدرسه 30 کلاسه دارالفنون که تا 10 روز آینده اتفاق خواهد افتاد، از این سند رونمایی خواهد شد. 

محمدی‌خلفلو در ادامه افزود: رویکرد این اداره کل، حرکت به سوی احداث مدارس با مقیاس بزرگ است و در همین رابطه مدرسه دارالفنون اردبیل در مساحتی افزون بر ۱۰ هزار مترمربع در اختیار مردم شریف اردبیل قرار خواهد گرفت.

مدیرکل نوسازی و تجهیزات مدارس استان اردبیل بیان کرد: شاداب‌سازی در قالب نقاشی و رنگ محوطه مدارس با اعتبار 100 میلیارد ریال، جزو برنامه‌های این اداره کل بوده و در حال حاضر، هیچ مدرسه‌ای نیست که رنگ موردنیاز آن تامین نشده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه