English

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل:

دستگاه‌های مرتبط برای مدیریت ترافیک در بازگشایی مدارس همکاری کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بر همکاری دستگاه‌های مرتبط اعم از آموزش‌وپرورش، شهرداری و پلیس راهور برای مدیریت ترافیک و کنترل عبور و مرور در داخل شهرها در آستانه بازگشایی مدارس تأکید کرد.

دستگاه‌های مرتبط برای مدیریت ترافیک در بازگشایی مدارس همکاری کنند
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، سیدکمال‌الدین میرجعفریان در نشست هماهنگی برای کنترل ترافیک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام‌گرفته زمان ورود و خروج دانش‌آموزان از مدارس و کارمندان از ادرات تداخلی صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: لازم است بسیج همگانی در حوزه‌های مختلف اعم از شهرداری، آموزش‌وپرورش و پلیس راهنمایی‌ورانندگی برای عبور و مرور روان دانش‌آموزان انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تمامی مدارس باید اجازه دهند سرویس‌های دانش‌آموزان به داخل حیاط مدرسه در صورت وجود فضا، وارد شوند و دانش‌آموزان را پیاده یا سوار کنند.

میرجعفریان همچنین هماهنگی و آمادگی از سوی راهداری برای تأمین سرویس دانش‌آموزان بین روستاها را یادآور شد و گفت: در صورت مراجعه دانش‌آموزان یک روستا به مدارس سایر روستاها باید تأمین خودروهای مورد نیاز انجام شود.

گفتنی است، در این نشست درباره شیوه بازگشایی مدارس و برنامه‌های متمرکز استانی و مناطق و نواحی زنگ شکوفه‌ها، غنچه‌ها، جوانه‌ها، اول مهر، نماز و زنگ ایثار و مقاومت گفت‌وگو شد‌ و مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل گزارشی در زمینه اقدامات پروژه مهر و میزان آمادگی مدارس برای بازگشایی مناسب و مطلوب ارائه داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه