English

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد:

اجرای ۲۴۱ هکتار فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ضمن تاکید بر ضرورت ایجاد و گسترش هرچه بیشتر فضای سبز، از اجرای ۲۴۱ هکتار فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی استان خبر داد.

اجرای 241 هکتار فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، هاشم علایی در حاشیه بازدید از ناحیه صنعتی نیر اظهار داشت: کاشت نهال، درخت، درختچه و توسعه فضای سبز یکی از اقدامات مهم این شرکت در راستای صیانت از محیط زیست است تا ضمن تلطیف فضای عمومی و ایجاد پویایی و شور و نشاط در بخش تولید، موجبات حفظ محیط زیست نیز فراهم شود.

علایی تصریح کرد: بدین منظور، از ابتدای سال جاری تاکنون 2 هکتار فضای سبز در شهرک‌های صنعتی ایجاد شده است تا مجموع فضای سبز موجود استان به 241 هکتار افزایش یابد.

وی ادامه داد: در کنار اقدامات توسعه‌ای، صاحبان صنایع نیز ملزم به ایجاد فضای سبز در محوطه واحدهای تولیدی خود هستند که این موضوع در صدور مجوز احداث ساختمان و پروانه پایانکار آنان مدنظر قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بر لزوم صرفه جویی مصرف آب در آبیاری فضای سبز تاکید کرد و افزود: کاشت درختان مقاوم و استفاده از آبیاری نوین قطره‌ای، از جمله اقدامات اساسی این شرکت برای صرفه‌جویی در مصرف آب بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری مدیران واحدهای تولیدی و شرکت‌های خدماتی، شاهد سرسبزی و طراوت هرچه بیشتر شهرک‌های صنعتی استان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه