English

عضو شورای شهر اردبیل:

آموزش پرورش ساخت مدارس را از شهرداری مطالبه کند

عضو شورای شهر اردبیل گفت: عوارض پرداختی شهرداری به سیستم آموزش و پرورش استان در سال فقط ۳ درصد است و آموزش و پرورش می‌تواند به جای اخذ این عوارض با شهرداری توافق کرده و با تهاتر در راستای احداث مدارس قدم بردارد.

آموزش پرورش ساخت مدارس را از شهرداری مطالبه کند

، بهزاد عباس‌زاده اظهار کرد: بیش از ۵۰ نوع همکاری بین شورا و شهرداری با آموزش و پرورش وجود دارد، بنابراین بر تداوم و تقویت تعامل و هماهنگی این نهادها تاکید می‌شود.

وی همچنین با اشاره به کمبود سرانه فضای آموزشی در شهر اردبیل تصریح کرد: با اجرای طرح تفصیلی قطعاً کمبود سرانه فضای آموزشی در سطح شهر رفع خواهد شد. شهرداری می‌تواند نسبت به صدور پروانه رایگان و حتی اختصاص زمین رایگان برای احداث مدرسه اقدام کند اما لازم است آموزش و پرورش نیز نیاز خود را مطالبه کند‌.

عضو شورای شهر اردبیل گفت: شورا و شهرداری اردبیل نهادیست که همواره در راستای توسعه فرهنگی و اجتماعی  تمامی نهادها را حمایت میکند. با اینکه بسیاری از نهادها از ظرفیت شورای شهر و شهرداری استفاده می‌کند اما تاکنون آموزش و پرورش هیچگونه حمایتی از ما نخواسته است.

عباس زاده با اشاره به ضرورت نصب پل عابر پیاده در مقابل دبیرستان فنی و حرفه‌ای در جاده خلخال گفت: امنیت دانش آموزان نیز که امانتی برای ما در مدارس هستند بسیار ضروری است.

عضو شورای شهر اردبیل همچنین با اشاره به تشکیل کارگروه مشترک بین شورا و شهرداری اردبیل و آموزش و پرورش؛تصریح کرد: خروجی این کارگروه نیز بسیار مهمتر از تشکیل آن است.

عباسزاده ادامه داد: هیچ دانش آموزی شایسته نیست به دلیل نبود امکانات از تحصیل باز بماند؛ لذا با حمایت شورا و شهرداری به دانش آموزان نیازمند می‌توان مشکل تحصیل آنها را حل کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه