English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

از صاحبان جراید برای احقاق حقوقشان در برابر دستگاههای اجرایی حمایت می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: تمام قد از صاحبان نشریات و جراید برای احقاق حقوقشان در برابر دستگاههای اجرایی حمایت می شود.

از صاحبان جراید برای احقاق حقوقشان در برابر دستگاههای اجرایی حمایت می شود

، امیر رجبی در جلسه هم اندیشی با نمایندگان روزنامه های سراسری و تجلیل از پدید آورندگان آثار برتر با موضوع کارخانه تجارت دوخت برتر سبلان ضمن اعلام این موضوع از دستگاه‌های اجرایی استان خواست، آگهی‌های خود را از طریق اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار کنند.

وی این اتفاق را در راستای توزیع عادلانه آگهی ها در بین نشریات، مهم ارزیابی کرد و افزود: این روند باعث می شود تمامی نشریات استان از شرایط یکسان در خصوص اخذ آگهی برخوردار شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد  استان تاکید کرد:طرح مطالبه به صورت مکتوب  در خصوص موضوعات یادشده و پیگیری  دغدغه های صاحبان جراید  در شرایط نامطلوب اقتصادی فعلی ضرورت دارد  و این اداره کل حتما پیگیر نتیجه نامه نگاری‌ها به دستگاههای اداری خواهد بود. 

وی  ادامه داد: در صورت عدم رعایت توزیع عادلانه آگهی ها از سوی دستگاه‌های اداری و اجرایی، امکان طرح آن در سازمان‌ بازرسی و دیوان محاسبات کشور برای این اداره کل وجود دارد.

 

تورهای خبری بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی ادامه دارد

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزاری دو اردوی خبری از واحدهای صنعتی و تولیدی این استان  را یادآور شد و گفت: در صدد برگزاری دور سوم تور خبری به کارخانه آرتاویل تایر هستیم.

رئوف موسوی افزود:  امروز از پدیدآورندگان آثار برتر در اردوی خبری کارخانه تجارت دوخت برتر سبلان تجلیل می‌شود ضمن اینکه شرکت کشت و صنعت مغان که در قالب تور خبری از آن بازدید به عمل آمد به تعهدات خود در خصوص ارائه گزارش عملکرد  از سوی مدیرعامل آن شرکت عمل نکرد. 

وی ابراز امیدواری کرد با ادامه ارتباط واحدهای صنعتی و تولیدی با خبرنگاران ، اخبار بیشتری از توسعه و پیشرفت این واحدها به گوش مردم برسد.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:  در حال حاضر ۳۰ نشریه محلی و استانی  به صورت مستمر در استان فعالیت دارد و بیش از ۱۰۰ نشریه سراسری نیز دارای نمایندگی در اردبیل است،

وی گفت: تعامل بیشتر دستگاه‌های اداری نیز  با اصحاب رسانه و نشریه منجر به تولید محتوا و گزارش‌های خبری بیشتر  از واحدهای مربوطه و روند توسعه آنها خواهد شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه