English

تکریم و معارفه مسئولین دو حوزه قضایی شمال استان اردبیل؛

روسای جدید حوزه های قضایی مغانسر و اصلاندوز معارفه شدند

با حضور مقام عالی قضایی استان اردبیل با همراهی معاونین قضایی، روسای جدید حوزه های قضایی مغانسر و اصلاندوز معارفه شدند.

روسای جدید حوزه های قضایی مغانسر و اصلاندوز معارفه شدند
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل در آیین تکریم و معارفه دو حوزه قضایی ضمن تبریک ایام هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام گفت؛ اجرای دقیق برنامه های ابلاغی سند تحول و تعالی قضایی و تعامل سازنده در عین رعایت دقیق قانون با دستگاه های اجرایی در دستور کار روسای جدید حوزه های قضایی خواهد بود .

تاکید بر تلاش مسئولان اجرایی  جهت اخذ سند برای املاک مربوط به بیت المال و ترغیب کشاورزان به اخذ سند برای املاک  زراعی، توصیه به صیانت از نهاد مقدس خانواده به عنوان بهترین پیشگیری کننده از وقوع جرائم از دیگر مطالب ذکر شده مقام عالی قضایی استان در دو  مراسم انجام شده در شمال استان بود .

گفتنی است با حکم ریاست محترم قوه قضاییه،  در حوزه قضایی مغانسر  ضمن تقدیر از زحمات و خدمات ارزشمند قاضی کریم امیری،  قاضی طاهر بخشی زاده به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی مغانسر معارفه گردید.

در مراسم دوم نیز ضمن قدردانی از اقدامات و خدمات ارزشمند قاضی اکبر نعمتی، قاضی کریم امیری به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی اصلاندوز معارفه گردید .

در حاشیه این مراسمات مقام عالی قضایی استان ضمن حضور در مجتمع های قضایی و خدا قوت به همکاران ، به درخواست های مراجعین و اربابان رجوع حاضر در مجتمع ها پاسخگو بوده و دستورات لازم را صادر نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه