English

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در رویداد ملی جامعه پرداز:

با اقدامات فرهنگی می توان بسیاری از مشکلات جامعه را حل کرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به وضعیت فرهنگ و معیشت جامعه در رویداد ملی جامعه پرداز گفت: با اینکه موضوع معیشت مردم بسیار مهم بوده و وضعیت معیشت مردم به ویژه جوانان خوب نیست اما با اقدامات فرهنگی می توان بسیاری از مشکلات جامعه را حل کرد.

با اقدامات فرهنگی می توان بسیاری از مشکلات جامعه را حل کرد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، محمد علی پهناور در آیین آغاز به کار رویداد ملی جامعه پرداز که به میزبانی اردبیل در مجتمع آموزشی خدماتی و رفاهی لاله سبلان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: رویداد ملی جامعه پرداز که به صورت تخصصی برگزار می شود محلی برای تجمع و هم افزایی کنشگران حوزه زن ، خانواده و فرزندآوری است.

پهناور افزود: هدف از برگزاری این رویداد یک روزه که با شرکت سمن ها و تشکل های مردم نهاد فعال استان برگزار می شود، شناسایی کنشگران حوزه جوانان و ایجاد یک هم افزایی برای تبادل و همکاری فعالان حوزه جمعیت است.

وی اظهار کرد: اولویت بندی مسائل و تلاش برای ارائه نسخه های بومی برای حل مسائل استان، شناسایی مجموعه های فعال در عرصه زنان، خانواده و جمعیت و معرفی تولیدات ، محصولات و خدمات هر مجموعه به بقیه مجموعه ها و طراحی عملیات براساس نظام مسائل استانی با مشاوره و راهنمایی اساتید از دیگر اهداف برگزاری این رویداد ملی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به وجود مسائل متعدد و متنوع در حوزه جوانان، بیان کرد: یکی از این مسائلی که وزارت ورزش و جوانان هم توجه ویژه ای به آن دارد موضوع ازدواج جوانان، فرزندآوری و جوانی جمعیت است.

پهناور با اشاره به وضعیت فرهنگ و معیشت جامعه، اضافه کرد: با اینکه موضوع معیشت مردم بسیار مهم بوده و وضعیت معیشت مردم به ویژه جوانان خوب نیست اما با اقدامات فرهنگی می توان بسیاری از مشکلات جامعه را حل کرد.

وی با تقدیر از سمن ها و سازمان های مردم نهاد، ادامه داد: سازمان های مردم نهاد همیشه و در همه حال با احساس مسئولیت در موضوعات مختلف فعالیت کرده و کمک حال دستگاه های اجرایی و دولت هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: امیدواریم توجه به موضوع مهم ازدواج، فرزندآوری و جوانی جمعیت فقط مختص به روز برگزاری این رویداد نباشد بلکه توجه به این دغدغه مستمر داشته و تدوام یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه