English

در پی شهادت سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان؛

دانشگاهیان اردبیل در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تجمع اعتراضی برگزار کردند

دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تجمع اعتراضی برگزار کردند.

 دانشگاهیان اردبیل در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تجمع اعتراضی برگزار کردند
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی با برپایی تجمع اعتراضی، جنایات رژیم اسرائیل را محکوم و به ساحت شهدای مقاومت؛ شهید سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان ادای احترام کردند.

در این مراسم حجت الاسلام محمدرضا مصلح نیا با اشاره به جنایات رژیم جعلی اسرائیل گفت: رمز ماندگاری انسان‌های بزرگ در تاریخ بشر، پیروی از مکتب امام حسین (ع) و پایمردی و استمرار در این راه است.

وی افزود: اگرچه این مسیر به حذف پیروان و دلدادگان آن امام همام منجر شود، مکتب متعالی آن حضرت ادامه خواهد یافت و پیروان و علاقه‌مندانش در هر شرایطی ماندگار خواهند شد.

وی ادامه داد: به یک تعبیر، باید اذعان کنیم که عدالت ایجاب می‌کند آزادمردی همچون سید مقاومت بعد از سی سال مجاهدت، به مرگ عادی نمیرد بلکه شایسته است مثل اربابش امام حسین (ع) به درجه شهادت برسد و نشان افتخار همچون ستاره ای بر سینه اش تا قیام قیامت بدرخشد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: هرگز در راه حق، ضلال و گمراهی نیست و امروز با تاسی از رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی، کمک به اسلام و مسلمین برای ما فرض و وظیفه است.

مصلح نیا ادامه داد: کمک فعلی ما همین حضور و فریاد و همراهی با جبهه مقاومت است و باید بدانیم پیام دادن مسئولان رده بالای کشور برای ابزار همدردی و حمایت از جبهه مقاومت خوب است اما وظیفه اصلی مسئولان، عمل به آن رهنمود رهبری است.

او اضافه کرد: باید همصدا پشتیبان رهبرمان باشیم تا انتقام خون سید مقاومت و سایر خون‌های ریخته شده در مسیر مقاومت و پایمردی، با اتکا به خدا گرفته شود.

دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه ها در ادامه این تجمع اعتراضی با سر دادن شعارهایی نظیر "صهیون جنایت می کند بایدن حمایت می کند  " مرگ بر اسرائیل" ، مرگ بر آمریکا" جنایات رژیم کودک کش اسرائیل در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله، همراهان او و سایر شهدای لبنان و غزه را محکوم کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه