English

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

حمایت ۱۸۸ سبزپوش فراجا از ایتام اردبیلی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: هم‌اکنون ۱۸۸ حامی از سبزپوشان نیروی انتظامی حمایت از ۳۵۰ فرزند یتیم و محسنین را عهده‌دار شده‌اند که با مساعدت‌های نقدی و غیرنقدی خود به طور مستمر با این نهاد همکاری می‌کنند.

حمایت ۱۸۸ سبزپوش فراجا از ایتام اردبیلی
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

،  علیرضا حسین‌نژاد ضمن گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی طی سخنانی اظهار داشت: در حال حاضر ۱۸۸ نفر از کارکنان نیروهای انتظامی، حامی فرزندان یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند.

وی افزود: کارکنان نیکوکار و خیرخواه نیروی انتظامی استان، حمایت از ۳۵۰ نفر از ایتام و محسنین اردبیلی را بر عهده‌ گرفته‌اند و به صورت ماهیانه کمک‌های خود را به حساب آنها واریز می‌کنند.

حسین‌نژاد با بیان اینکه در کنار کمک‌های نقدی، همواره شاهد مساعدت‌های غیرنقدی کارکنان نیک‌اندیش نیروی انتظامی به فرزندان معنوی خود هستیم که این امر باعث شادی و نشاط فرزندان خانوار تحت حمایت شده است، ادامه داد: حامیان نیک‌اندیش نیروی انتظامی به طور متوسط، ماهیانه بیش از ۲۰ میلیون تومان به ایتام و محسنین مساعدت می‌کنند.

وی یادآور شد: حمایت کارکنان فراجا از ایتام و محسنین اردبیلی نشان دهنده این امر مهم است که آنها علاوه بر برقراری امنیت شبانه‌روزی در جامعه، در حمایت از فرزندان خانوار نیازمند نیز همواره در تلاش هستند.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه باید قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان نیروی انتظامی باشیم، بیان کرد: پلیس مجموعه‌ای است که اقتدار و توجه ویژه‌ای به جامعه دارد و در فعالیت‌های فرهنگی و خیرخواهانه نیز همواره پیشتاز است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه