English

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل خبر داد:

واگذاری ۲۲ هزار هکتار از اراضی مازاد بر سند کشت و صنعت مغان و پارس به کشاورزان

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: ۲۲ هزار هکتار از اراضی مازاد بر سند کشت و صنعت مغان و پارس با اخذ سند بنام دولت به کشاورزان ذینفع واگذار می‌شود.

واگذاری ۲۲ هزار هکتار از اراضی مازاد بر سند کشت و صنعت مغان و پارس به کشاورزان
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، فرهاد ثنایی اعلام کرد: در راستای صدور سند کاداستری کشت و صنعت های مغان و پارس اراضی مازاد بر سند این شرکتها از سالیان گذشته در تصرف زارعین و کشاورزان شهرستانهای مغان و پارس آباد بوده از سند کشت و صنعت منفک و در حال تعیین تکلیف جهت صدور سند بنام ذینفعان می‌باشد.

ثنایی افزود ۱۶۶۰۰ هکتار از اراضی مزبور در حاشیه شرقی کشت و صنعت از سال ۱۳۵۸ در سند کشت و صنعت قید شده بود که این تداخل در سند موجبات سردرگمی زارعین منطقه در اخذ اسناد مالکیت گردیده بود که با تفکیک و انتقال سند بنام دولت بیش از بیش از ۳۵۰۰ قطعه اراضی کشاورزی این مناطق  سند دار می شود.

وی افزود همچنین با  تفکیک و اخذ سند ۵۴۸۰ از اراضی موضوع مصوبه هیات وزیران در سال ۸۹ سازمان جهاد کشاورزی استان در حال واگذاری اراضی موصوف به زارعین و عشایر محدوده نشین کشت و صنعت مغان در قالب واگذاری سه هکتاری و یک هکتاری می‌باشد که تا کنون بیش از ۴۷۰۰ هکتار از این اراضی با عقد قرارداد به  بیش از ۲۵۰۰ نفر در قالب شرکتهای تعاونی تولید واگذار شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه